۱۱/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ دوشنبه

صبح قزوین اولین اجلاسیه شهدای دانشجومعلم قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۸۲۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۵ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

اولین اجلاسیه شهدای دانشجومعلم قزوین برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان از برگزاری اولین اجلاسیه شهدای دانشجومعلم قزوین طی هفته جاری در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

اولین اجلاسیه شهدای دانشجومعلم قزوین برگزار می‌شود
ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به برگزاری اولین اجلاسیه شهدای دانشجومعلم استان قزوین اظهار کرد: چهارمین اجلاسیه استانی کنگره هزار و ۳۰  شهید دانشجومعلم کشور در استان قزوین برگزار می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته اجتماع دانشجومعلمان تمدن‌ساز کشور در مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت، ساعت 15 روز سه‌شنبه هشتم خردادماه با سخنرانی سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: این مراسم با همت دانشجویان و خادمین مجموعه بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین به عنوان رئیس اجلاسیه و ناحیه بسیج دانشجویی هم به عنوان دبیر برگزاری اجلاسیه عهده‌دار مسئولیت هستند.
 
وی بیان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلفی همچون استانداری، شهرداری، سپاه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مجمع بسیج فرهنگیان و دیگر مجموعه‌های فرهنگی استان قزوین در برگزاری این اجلاسیه همکاری و مشارکت دارند.
 
محمدی عنوان کرد: مدت زیادی است که هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری اجلاسیه در حال انجام است که از جمله آن برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جمع‌آوری وصیت‌نامه شهدا است.
 
وی افزود: قرار است کتابی با محوریت دانشجومعلمان به رشته تحریر درآید که از ماکت این کتاب در روز اجلاسیه رونمایی خواهد شد همچنین با هماهنگی اداره پست استان قزوین، تمبر یادبود شهدا در این مراسم با حضور مسئولان استانی و کشوری رونمایی می‌شود.
 
این مسئول یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی و فضاهای رسانه‌ای، تهیه کلیپ، برپایی نمایشگاه داخل دانشگاهی و ایجاد فضاسازی متناسب با اجلاسیه از مجموعه اقداماتی است که انجام شده است، برخی از فعالیت‌ها هم با هماهنگی انجام شده مقرر شده تا پس از اجلاسیه اجرایی شود.
 
وی در پایان با اشاره به اسامی شهدای دانشجومعلم استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید جمشید قلی‌پور، شهید حسین برزگر حیدری، شهید تقی رحمانی، شهید مرتضی رزازیان، شهید مرتضی شاه‌محمدی، شهید علیرضا نوری و شهید شمس‌الله شفیعی هفت شهید دانشجو معلم استان قزوین هستند.

انتهای خبر/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان