۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین ۴۶ هزار مسافر روزانه در قزوین با اتوبوس جابه‌جا می‌شوند
کد خبر: ۳۶۸۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۶ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

۴۶ هزار مسافر روزانه در قزوین با اتوبوس جابه‌جا می‌شوند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ۴۶ هزار مسافر روزانه در قزوین با اتوبوس جا‌به‌جا می‌شوند که این تعداد روزانه نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

۴۶ هزار مسافر روزانه در قزوین با اتوبوس جابه‌جا می‌شوند
به  گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی قزوین با 110 دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی و 40 دستگاه اتوبوس ملکی در حال خدمات رسانی به شهروندان قزوینی است.
 
وی افزود: بیشترین میزان جابه‌جایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس در مسیر میدان آزادی به نوروزیان- شهرک کوثر همچنین شهرک پونک به میدان آزادی – میدان آزادی به خیابان اصفهان بوده است.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین بیان کرد: خط شماره هفت ناوگان اتوبوسرانی قزوین از مبدا میدان آزادی به مقصد نوروزیان و شهرک کوثر به عنوان یکی از پرترددترین خطوط ناوگان اتوبوسرانی قزوین روزانه افزون بر 5 هزار مسافر را در شهر جا‌به‌جا می‌کند. سهم هر اتوبوس در این مسیر 900 مسافر در روز است.
 
تقوی اذعان کرد: مسیر 23 ناوگان اتوبوسرانی قزوین نیز از مبدا پونک به میدان آزادی- میدان آزادی به خیابان اصفهان روزانه حدود 10 هزار مسافر به خود اختصاص داده است تعداد 14 دستگاه اتوبوس در این مسیر در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری ۲۵ دستگاه ون خریداری شده است که تاکنون هشت دستگاه تحویل شده است، افزود: در راستای افزایش رفاه و رضایت شهروندان و جلوگیری از تاخیر اتوبوس‌ها ۱۸ دستگاه اتوبوس آتروس خریداری شده است اما تاکنون چهار دستگاه به سازمان اتوبوسرانی قزوین تحویل شده است که می‌بایست پس از تامین بودجه یارانه‌ای دولت، خودرو ساز نسبت به تحویل خودرو هر چه سریع تر اقدام نماید.
 
گفتنی است، ۲۵ دستگاه مینی‌بوس، به منظور توسعه و نوسازی ناوگان خریداری شده که طی ماه‌های آینده به ناوگان اضافه خواهد شد.


انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان