۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین روابط عمومی‌ها چهره باطنی دستگاه‌ها هستند
کد خبر: ۳۶۸۱۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۶ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

روابط عمومی‌ها چهره باطنی دستگاه‌ها هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: روابط عمومی در یک جمله چهره باطنی دستگاه‌ها هستند یعنی آنچه که مردم از یک دستگاه و ارگان می‌خواهند ببینند، حاصل تلاش روابط عمومی و دست‌اندرکاران آن مجموعه است.

روابط عمومی‌ها چهره باطنی دستگاه‌ها هستند
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی در همایش بزرگ «در مدار امید» که همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی و به همت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی لاله قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) هر دو مربوط به بحث ولایت است و امروز شاهدیم که دنیا محوریت ولایت را پذیرفته است.
 
وی اضافه کرد: دیشب یکی از تحلیلگران عربی در شبکه‌های غربی به صراحت در آنتن زنده تلویزیونی و در میزگردی گفت رمز پیشرفت انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و فلسفه زوال ما ولایت سفیه است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: روابط عمومی در یک جمله چهره باطنی دستگاه‌ها هستند یعنی آنچه که مردم از یک دستگاه و ارگان می‌خواهند ببینند حاصل تلاش روابط عمومی و دست‌اندرکاران آن مجموعه است.
 
این مسئول تشریح کرد: امروز آن تصویری که در ذهن مردم این استان از عظمت و شکوه سپاه نقش بسته حاصل زحمات روابط عمومی آن و آنچه که در ذهن مردم کشور و ملت و آزاداندیشان دنیا از سپاه پاسداران نقش بسته حاصل فعالیت‌های گسترده روابط عمومی آن است.
 
یوسفی بیان کرد: در عصر ارتباطات مهم‌ترین کار و تلاش همین بحث ارتباط‌گیری برای انتشار اخبار و در یک جمله برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها و افکار عمومی است.
 
وی با بیان اینکه انتشار اخبار عمومی و برقراری ارتباط بین دستگاه و مردم کار روابط عمومی است، اذعان کرد: گاهی مشاهده می‌کنیم عملکرد خوب دستگاه‌ها با روابط عمومی ضعیف خوب پوشش داده نمی‌شود و یا برعکس دستگاه‌هایی که عملکرد و نقصانی دارند ولی با ارتباطات عالی ضعف را پوشش می‌دهند.
 
 
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: امروز گفتمان انقلاب در حال گسترش است و در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی شعار مرگ بر آمریکا به زبان فارسی سر داده می‌شود و این حکایت از تصویر سازی روابط عمومی‌های جمهوری اسلامی در ذهن جهانیان دارد.
 
یوسفی تاکید کرد:در دوره‌ای ۹۰ تا ۹۵ درصد اخبار دنیا محرمانه بود ولی امروز بر عکس شده و کمتر از ۵ درصد محرمانه نیست بلکه با تاخیر چند ساعته و نهایت چند روزه در اختیار مردم قرار می‌‌گیرد. 
 
وی اضافه کرد: امروز ارتباط بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف با سپاه پاسداران است و این حکایت از تحویل عظیم و نقش روابط عمومی در این امر مهم است.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان