۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین رسالت معاونت علمی کشور خدمات به دانشگاه‌ها است
کد خبر: ۳۶۸۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۵ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

معاون علمی رئیس جمهور در استان قزوین:

رسالت معاونت علمی کشور خدمات به دانشگاه‌ها است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: عمده خدمات معاونت علمی به دانشگاه‌ها است، شرکت‌های غیردانشگاهی از رقم‌های پایینی برخوردار هستند و از کمک‌های آنچنانی برخوردار نمی‌شوند.

رسالت معاونت علمی کشور خدمات به دانشگاه‌ها است
به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، پیش از ظهر امروز روح الله دهقانی فیروزآبادی در آئیین افتتاح خط تولید شرکت درنیکا الکترونیک کاسپین در استان قزوین اظهار کرد: ما از ایجاد یک دفتر طراحی «Fabless» در استان قزوین استقبال می‌کنیم  چون این شرکت درنیکا الکترونیک کاسپین به عنوان محور این دفتر محسوب می‌شود و پارک علم و فناوری هم به عنوان بستر آن محسوب می‌شود.
 
وی افزود: برای اینکه در این حوزه کمکی کنیم، شما زحمت‌کشان و دانشمندان در این شرکت هم مدارک مورد نیاز را آماده‌سازی کنید که به امید خدا این کمک ما هم تا ۱۵ خرداد ماه به دست شما برسد.
 
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور اذعان کرد: عمده خدمات معاونت علمی به دانشگاه‌ها است، شرکت‌های غیردانشگاهی از رقم‌های پایینی برخوردار هستند و از کمک‌های آن‌چنانی برخوردار نمی‌شوند.
 
فیروزآبادی تاکید کرد: استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش موضوع مهم و قابل توجه‌ای برای این موسسات است، این شرکت باید بتواند پیش‌قرارداد یا قراردادی با یک خودروساز داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: وقتی دانش‌بنیان باشید یک مرکزی در معاونت علمی وجود دارد که می‌تواند در کمک به شما فعال باشد و تا ۱۵ خرداد به امید خدا به شما خدمات می‌دهیم و شما دانش‌بنیان می‌شوید، امید است در سال ۱۴۰۶، سود این مجموعه ۱۵ برابر شود.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان