۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین تولید بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول در شرکت نفیس نخ استان قزوین
کد خبر: ۳۶۸۱۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۵ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نفیس نخ استان قزوین اعلام کرد:

تولید بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول در شرکت نفیس نخ استان قزوین

مدیرعامل شرکت نفیس نخ استان قزوین گفت: بیش از هزار نوع محصول در این مجموعه تولید می‌شود که مورد استفاده در صنایع پارچه، فرش، پتو، پرده و پارچه های رومبلی است.

تولید بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول در شرکت نفیس نخ استان قزوین
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، احمد جریان در مراسم بازدید معاون علم و فناوری رئیس جمهور که صبح امروز در شرکت نفیس نخ صورت گرفت اظهار کرد: شرکت نفیس نخ با هدف تولید انواع نخ فیلامنت پلی استر و تامین طیف وسیعی از نیاز مصرف‌کنندگان در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ به بهره‌برداری رسید.
 
وی افزود: شرکت نفیس نخ در حال حاضر با سطح اشتغال‌زایی بالا با اعتقاد بر انجام کار تیمی و بهره‌گیری از وجود کارشناس‌های مجرب و متخصص، قابلیت تولید انواع نخ فیلامنت پلی استر را دارد.
 
مدیرعامل شرکت نفیس نخ استان ابراز کرد: مجموعه نفیس نخ یک مجموعه ۲۰ ساله و بزرگ‌ترین تولید کننده نخ پلی استر در کشور است که محصولاتش تمام صنایع پایین دستی اعم از پتو و فرش و ...است و این شرکت به عنوان تولیدکننده مواد اولیه این صنایع است و حساسیت بسیار بالایی دارد.
 
این مدیر اذعان کرد: بیش‌ترین صادرات مجموعه نفیس به کشور ترکیه که مهد نساجی است است، در ضمن کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای آسیای میانه هدف‌های صادراتی این مجموعه هستند و این کشورها محصولات را در تولید فرش و پرده استفاده می‌کنند.
 
جریان در حاشیه این مراسم، بیان کرد: پایه‌گذار این مجموعه آقای نوید بود که به نصیحت این پدر عزیز ۶۶ درصد سهام این مجموعه در اختیار موسسه خیریه است و بخشی از درآمد حاصل از این مجموعه به این موسسه‌ها تعلق می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: ظرفیت تولید این مجموعه ۳ هزار تن در ماه است که خوشبختانه با توجه به برند و نیت خالص و پاک نفیس نخ صادرات هم وجود دارد، این شرکت مجموعه پویا و فعال است، خدا را شاکر هستیم که در این حوزه، بیش از ۹ شرکت بیرونی تولیدی نخ را فعال کردیم و ۹ شرکت هم در بیرون شهر فعال شده است.
 
مدیرعامل شرکت نفیس نخ گفت: این مجموعه به واسطه شرایط بازار و صادرات داخلی و خارجی پتانسیل قابل توجهی وجود دارد، بخشی از محصولات به کشورهای همجوار صادر می‌شود و ترکیه که مهد نساجی است از محصولات ما استفاده می‌کند و این محصولات را در زندگی خود به کار می‌برد. قابل ذکر است که نخ ترکیبی هم در این مجموعه تولید می‌شود.
 
جریان مطرح کرد: این مجموعه شرکتی، اختراع‌های قابل توجهی را به واسطه حوزه نخ انجام داده است،۸۸۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
 
وی در خصوص هدف مجموعه، تاکید کرد: شرکت نفیس نخ، هدف خود را تولید محصولاتی باکیفیت و متنوع می‌داند، به این ترتیب، بافندگان و صنایع پایین‌دستی هم که استفاده‌کنندگان اصلی تولیدات این شرکت هستند، می‌توانند محصولات با کیفیت‌تری تولید کنند،
 
مدیرعامل شرکت نفیس نخ استان در پایان اضافه کرد: رضایت مشتری‌ها از اصول مهم مدیریتی نفیس نخ است که تلاش کرده‌ایم با اجرای سیستم‌های مدیریتی ویژه به این موضوع دست پیدا کنیم، سیستم‌های مدیریتی‌ای نظیر CSM، BSM، ESM، سیستم نظام پیشنهادها و ساختار فرآیندی است.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان