۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین تخصص و تعهد با روحیه جهادی شاخصه ‌اصلی بسیج سازندگی
کد خبر: ۳۶۸۰۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۸ ساعت: ۱۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان آبیک عنوان کرد:

تخصص و تعهد با روحیه جهادی شاخصه ‌اصلی بسیج سازندگی

فرمانده سپاه شهرستان آبیک گفت: تخصص و تعهد شاخصه اصلی گروه‌های جهادی است که در برهه‌های مختلف و ماموریت‌های متفاوت و خطیری چون توسعه منابع طبیعی، درختکاری، کنترل کرونا، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و..

تخصص و تعهد با روحیه جهادی شاخصه ‌اصلی بسیج سازندگی
علی زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در بیان نقش نهادهایی همچون بسیج سازندگی اظهار کرد: نقش حلقه‌های .میانی مانند بسیج در حل مشکلات کشور بسیار مهم و برجسته است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت نخبگانی و علمی بسیار خوبی که دارد و همینطور روحیه جهادی و فرهنگ و تفکر بسیجی در حل مسائل مختلف کشور اعم از سیل، زلزله، کرونا، محرومیت زدایی نقش ویژه‌ای داشته است‌.
 
فرمانده سپاه شهرستان آبیک بیان کرد: شبکه عظیم بسیج سازندگی از طریق تسهیل امور، اعطای وام، راهنمایی و کمک در تولید و چرخه فروش، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جدی در زمینه مردم پایه کردن اقتصاد و به تحقق راهبرد مهم سال که از طرف مقام معظم رهبری به« جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است کمک کند.

این مسئول در ادامه افزود: بسیج سازندگی می‌تواند به موضوع هر ایرانی یک مولد وهر خانه یک کارگاه تولیدی کمک کند.
 
زمانی در خصوص نقش بسیج سازندگی در اشتغال آفرینی در مشاغل زود بازده تشریح کرد: این نهاد انقلابی به عنوان حلقه میانی بین دولت و مردم و به تعبیری حلقه‌ی وصل گروه‌های جهادی و ایجاد هماهنگی برای خدمت مطلوب‌تر به مردم عزیز است.
 
وی ادامه داد: بسیج سازندگی با اعطای وام‌های اشتغال آفرینی‌ها وایحاد مشاغل زود بازده نیز نقش برجسته و ویژه‌ای برای خدمت رسانی به مردم و کمک به اقتصاد کشور ایفا می‌کند.
 
فرمانده سپاه شهرستان آبیک اذعان کرد: گروهای جهادی ظرفیتی عظیم، تخصص‌های مختلف و نیروی کار ورزیده با روحیه جهادی و فرهنگ و تفکر بسیجی که دارند با ایجاد هم افزایی و هماهنگی یاربگر دولت‌ها باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تخصص و تعهد شاخصه اصلی گروه‌های جهادی است که در برهه‌های مختلف و ماموریت‌های متفاوت و خطیری چون توسعه منابع طبیعی، درختکاری، کنترل کرونا، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و...به کار برده‌اند و نقش بسزایی برای ایران آباد ساخته‌اند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان