۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین نمایشگاه روستایی قزوین افتتاح شد+تصاویر
کد خبر: ۳۶۸۰۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۷ ساعت: ۱۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور میهمانان خارجی؛

نمایشگاه روستایی قزوین افتتاح شد+تصاویر

 دومین جشنواره روستایی و عشایری همزمان با آئین سنتی ۵۰ بدر و طلب باران در قزوین با حضور سفرای کشورهای خارجی در جمهوری اسلامی ایران، در نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه روستایی قزوین افتتاح شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، دومین جشنواره روستایی و عشایری همزمان با آئین سنتی 50 بدر و طلب باران در قزوین عصر امروز «دوشنبه» در نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه میزبان میهمانان ویژه و سفرای کشورهای کره جنوبی، فیلیپین، نیکاراگوئه و نیوزلند بود که با حضور این میهمانان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، کاظمی معاون سیاسی استاندار، رجحانی معاون عمرانی استاندار، غریب مدیرکل دفتر امور روستایی استاندار، خورگامی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و جمعی از مدیران استان افتتاح شد.

دومین جشنواره روستایی و عشایری از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در استان قزوین در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

دومین جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین با هدف معرفی و شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های روستاها در حوزه‌های گردشگری، تولید مواد غذایی و کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی کشاورزی و فروش آن‌ها به همراه معرفی بازی و موسیقی‌های محلی برگزار شده است.

این جشنواره توسط مردم روستاها و دهیاران و شوراها و همکاری شورایاری‌ها با برپایی غرفه‌ها و معرفی آثار تاریخی و مکان‌های گردشگری، اجرای بازی‌های بومی و محلی، موسیقی سنتی به همراه پایکوبی اقوام ایرانی با برنامه‌های شاد و جانبی در حال برگزاری است.















انتهای خبر/ 1300


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان