۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین صادرات ۷۴ تن محصولات کشاورزی استان قزوین
کد خبر: ۳۶۸۰۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۷ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:

صادرات ۷۴ تن محصولات کشاورزی استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی، آبزیان و فراورده‌های آن توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

صادرات ۷۴ تن محصولات کشاورزی استان قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی تعاون روستایی استان، شهرام رحمانی از صادرات 74 تن محصولات زراعی، دامی، آبزیان و فراورده‌های آن توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد و گفت: از این میزان 54 تن محصولات زراعی و 20 تن محصولات دامی و آبزیان بوده است.

وی با بیان اینکه صادرات موتور محرکه تولید و رشد اقتصادی است، افزود: توجه به توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

این مسئول در ادامه از عرضه 2 هزار و 754 تن محصولات کشاورزی در فروشگاه‌ها، غرف دائم و موقت در سال گذشته خبر داد و گفت: شبکه تعاون روستایی استان قزوین در هشت نمایشگاه داخلی حضور فعال و چشمگیری داشته است.

رحمانی با اشاره به اینکه راه‌اندازی و فعال کردن فروشگاه‌های مصرف روستایی، انجام خدمات‌رسانی بهتر را به دنبال دارد، گفت: در سال گذشته 121 غرف دائمی و موقت ساماندهی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان