۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین تمسخر «آزادی بیان» در برخورد امریکا با دانشجویان
کد خبر: ۳۶۷۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۰ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با دانشگاهیان قزوین مطرح شد؛

تمسخر «آزادی بیان» در برخورد امریکا با دانشجویان

اساتید و دانشجویان استان قزوین بر حمایت از حرکت آزادی‌خواهانه دانشجویان و اساتید در امریکا تاکید کرده و این حرکت را در امتداد حرکت جبهه مقاومت دانستند.

تمسخر «آزادی بیان» در برخورد امریکا با دانشجویان
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در روزهای اخیر شاهد خیزش دانشجویان در دانشگاه‌های امریکا بودیم که در اعتراض به نسل‌کشی در غزه به پاخاستند اما علی رغم اینکه همواره امریکا شعار آزادی بیان و بشردوستی را سر می‌دهد، به سرکوب دانشجویان و اساتید اقدام کرده و با بدترین شکل با آنها برخورد کرده است.

 برخورد با دانشجویان که فریاد ضدصهیونیستی و دفاع از مظلومان را سر داده‌اند، روی واقعی امریکا را نشان داد و چهره پوشالی آنها که به دروغ مدعی آزادی بیان هستند را برای جهانیان فرو ریخت. کشورهای اروپایی و امریکایی اگر تا دیروز با ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار گرفته‌اند سعی بر پنهان کردن ماهیت واقعی خود داشتند اما امروز از دل خود این کشورها این قدرت پوشالی و ادعای دروغین آنها در حال فروپاشی است.

نهضت ضدصهیونیستی امروز سراسر جهان را فرا گرفته و اساتید و دانشجویان امریکایی و اروپایی برای دفاع از انسانیت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی یکصدا بر سر امریکا و ابرقدرت‌های جهان فریاد می‌زنند و این جریان نوید فرا رسیدن روزهای خوب و تحقق وعده الهی را می‌دهد که با نابودی استکبار و ظالمان جهان محقق می‌شود.

دانشجویان و اساتید استان قزوین هم همانند سایر استان‌های کشور برای حمایت از دانشجویان و اساتید در امریکا به میدان آمده و تجمعاتی را در روزهای اخیر برگزار کردند. برای شنیدن سخنان و نظران این قشر با تعدادی از آنها به صحبت نشستیم.

مشت محکم دانشجویان به امریکا 

معصومه سادات حسینی دانشجوی رشته طراحی دوخت دانشگاه شهید بابایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، هدف از حضور خود در این تجمعات را پشت و پناه بودن کودکان مظلوم غزه دانست و این امر را مقام والایی شمرد.

وی افزود: خدا را شاکریم که با اقتدار رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای توانستیم جوابی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی بدهیم زیرا این آرزوی دیرینه‌ ما بود.

این دانشجوی قزوینی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران دلگرمی تمامی مسلمانان جهان است.

حسینی درباره تجمع مردم آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه داد: این تجمع در میان ملت آمریکا مشت محکمی بود که بر دهان دولت آمریکا زده شد.

یاوری کارشناس فرهنگی و استاد فیزیک دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید بابایی هدف از حضور خود در تجمع دانشجویی را حمایت از مردم ستم‌دیده غزه دانست.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق علاوه‌بر حمایت از مردم فلسطین و دلخوشی مردم ایران نشان‌دهنده‌ اقتدار و مقاومت ایران در خاورمیانه بود.

این استاد دانشگاه درباره تجمع مردم آمریکا در حمایت از مردم فلسطین افزود: آمریکا همیشه حق آزادی بیان را به طوری زیبا در کشورش نشان می‌دهد اما در واقعیت خلاف این است.

انسانیت بیدار شده است

محمد کشاورز قاسمی دانشجوی رشته‌ عمران دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) هدف از حضور خود در تجمع را این‌ طور عنوان کرد: تمامی دانشجویان جهان برای حمایت از مردم غزه شعار آزادی سر دادند و ما هم برای حمایت از این دانشجویان و مردم فلسطین حضور خود را موظف دانستیم.

وی افزود: ما شیفته‌ مقاومت این مردمان در برابر استکبار شدیم و پیام ما برای مردم فلسطین این است که همه جانبه از آنان حمایت خواهیم کرد تا ان‌شاالله زمینه ظهور امام زمان (عج) باشیم.

همچنین وی درباره تجمع مردم آمریکا در حمایت از مردم فلسطین ادامه داد: این عمل نشان دهنده‌ یک بیداری جهانی است، انسانیت بیدار شده است.

صدای جبهه مقاومت به گوش تمام مردم جهان رسیده است

ریحانه باقری دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در این تجمع مژدگانی وعده‌ خداوند متعال را می‌دهد که قرار است مستضعفین عهده‌دار این زمین باشند.

وی افزود: ما با در کنار هم قرار گرفتن و مقابله در برابر استکبار جهانی می‌توانیم ظهور بقیه‌الله را نزدیک‌تر کنیم.

این دانشجو درباره تجمع مردم آمریکا برای حمایت از مردم فلسطین عنوان کرد: صدای جبهه مقاومت به گوش تمام مردم جهان رسیده است مردمان جهان خلأ نبود امام زمان (عج) را حس کردند و سعی در مقاومت در برابر استکبار جهانی دارند.

انتهای خبر/ 3000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان