۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۸ ساعت: ۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود؛

تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی در قزوین

این تجمع با همت بسیج دانشگاه‌ها و حضور حداکثری دانشجویان در راستای حمایت از تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا امروز شنبه هشت اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۰ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای‌شهید بابایی قزوین برگزار خواهد شد.

تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی در قزوین
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان آمریکایی و حتی استاد فلسفه این دانشگاه توسط پلیس بار دیگر ادعای آزادی بیان و نقض رفتاری و گفتاری و ادعای حقوق بشر را در این کشور به چالش کشید.

همبستگی و اتحاد دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان‌دهنده عمق اختلاف نظر مردم و دولت آمریکا در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی است.

در همین راستا دانشجویان قزوینی همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادیخواه حامی فلسطین و حمایت از آنان تجمع برگزار خواهند کرد.
 
این تجمع با همت بسیج دانشگاه‌ها و حضور حداکثری دانشجویان در راستای حمایت از تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا برگزار می‌شود.
 
تجمع دانشجویان فرهیخته و انقلابی قزوین امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۰ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای‌شهید بابایی قزوین برگزار خواهد شد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان