۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین خرید و فروش مسکن ملی ممنوع
کد خبر: ۳۶۷۸۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین هشدار داد:

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌‌‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌‌‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است.

خرید و فروش مسکن ملی ممنوع

به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، وهاب میزانی اظهار کرد: هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان غیرقانونی است.

 وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌‌‌های بازار مسکن «مشاوران املاک» در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: بر حسب گزارش‌‌‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌‌‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌‌‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

 وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌‌‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌ بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌‌‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌‌‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌‌‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌‌‌ها خودداری کنند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان