۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین واگذاری ۵۱۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۷ ساعت: ۱۷:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

واگذاری ۵۱۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از واگذاری ۵۱۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قزوین خبر داد.

واگذاری ۵۱۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قزوین
ناصر ظاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، با اشاره به واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان استان قزوین اظهار کرد: امروز طی مراسمی در کل کشور بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شد که سهم استان قزوین از این تعداد ۵۱۵ واحد بود.

وی با اشاره به نهادها و سازمان‌های مشارکت کننده در اجرای این پروژه‌ها افزود: این اقدام براساس تفاهم‌نامه‌‌هایی که با سازمان بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و طرح‌هایی که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین اجرایی شد، صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: میانگین هزینه ساخت مسکن ۳۰۰ میلیون تومان است؛ اما هزینه احداث بعضی واحدهای مسکونی تا ۵۴۲ میلیون تومان است که از این مبلغ بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان هم وام قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد تامین شده است، به عبارتی ساخت واحدهای مسکونی تا ۲۰۰ میلیون تومان با مساعدت کمیته امداد محقق می‌شود.

تحویل ۳۰۰ واحدمسکونی به مددجویان قزوینی طی سال جاری 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد بین مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متقاضیان را به بانک‌های عامل معرفی می‌کند تا با تامین منابع مورد نیاز، واحدهای مسکونی احداث و تحویل مشمولان شود.

مظاهری عنوان کرد: هم اکنون ۳۰۰ واحد مسکونی هم در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل واحدها در سال جاری تحویل مددجویان کمیته امداد استان قزوین شود.

وی در پایان گفت: آیین نمادین واگذاری این واحدهای مسکونی امروز در نظام آباد قزوین برگزار شد؛ اما به طور کلی ۵۱۵ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان به صورت پراکنده ساخته شده و به مددجویان کمیته امداد استان قزوین واگذار می‌شود.

گفتنی است؛ آیین واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سرتاسر کشور به صورت ارتباط ویدیویی برخط با حضور رئیس جمهور برگزار شد.


انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان