۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین هیمنه پوشالی نظام تک قطبی حاکمیت دنیا شکسته شد
کد خبر: ۳۶۷۸۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره):

هیمنه پوشالی نظام تک قطبی حاکمیت دنیا شکسته شد

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت : دیشب اتفاقی افتاد که ملت‌های مظلوم و آزاده دنیا فهمیدند که می‌توانند در برابر زورگویان عالم حتی با دست خالی بایستند.

هیمنه پوشالی نظام تک قطبی حاکمیت دنیا شکسته شد
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ سیدعلی قاسم زاده در دیدار با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: جمهوری اسلامی به یک جانبه‌گرایی در دنیا خاتمه داد؛ دنیایی که امروز بر اساس قلدری امثال آمریکایی‌ها شکل گرفته بود در واقع تک قطبی که در نظام حاکمیت دنیا اتفاق افتاد دیشب شکسته شد.
 
وی افزود: انشالله شاهد حضور یک ابرقدرتی در عرصه‌های جهانی هستیم که بر مدار انسانیت و آموزه‌های انسانی تصمیم خواهد گرفت و بر اساس آیات قرآن کریم مبتنی بر قصاص، عمل خواهد کرد؛ یعنی در برابر هر سیلی، سیلی خواهد زد و حتی چند برابر آن را جبران خواهد کرد.
 
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: در شب حمله موشکی به رژیم غاصب صهیونیستی اتفاقی افتاد که ملت‌های مظلوم و آزاده دنیا فهمیدند که می‌توانند در برابر زورگویان عالم حتی با دست خالی بایستند.

وی ادامه داد: شب حمله به رژیم غاصب، شب شادی ملت مظلوم غزه و همه آزادگانی بود که صدای غرش پهپادها و موشک‌های مقتدر جمهوری اسلامی را شنیدند و دیدند و به خود بالیدند که ما تکیه‌گاه و پشتیبانی داریم.
 
این مسئول تصریح کرد: اکنون جهان در مرحله و آستانه ظهور قرار گرفته و اتفاقاتی در آینده همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند که ما نماز را در قدس خواهیم خواند اولین گامش را در حمله مقتدرانه سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی مشاهده کردیم و قطعاً خواهیم کوشید که در رکاب امام زمان، فتح بیت‌المقدس و پیروزی ملت مظلوم و مستضعف جهان و حاکمیت مستضعفین عالم را شاهد باشیم.
 
قاسم زاده تاکید کرد: با همین اقتدار ما به عنوان جامعه دانشگاهی و نخبه دانشگاهی آگاهانه مسائل کشور را تحلیل و به دنبال اقتدار عرصه‌های علمی در کنار اقتدار نظامی هستیم تا نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماینده کشورهای مسلمان بتواند این نظام تک قطبی قدرت‌های بیگانه و استکبار جهانی را بشکند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با همین شور و نشاط حمایت خود را از جریان مقاومت بویژه نیروهای مقتدر نظامی ایران اعلام می‌کنیم و امیدواریم که همچنان شجاعانه با پشتوانه ملت بویژه جامعه نخبگان روز‌به‌روز در عرصه‌های مختلف بدرخشیم و البته امروز شاهد حضور نمایندگانی از لبنان و یمن و سوریه هستیم.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان