۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین جشنواره رسانه‌ای روز قدس در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۷۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۸ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

کانون بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌کند؛

جشنواره رسانه‌ای روز قدس در قزوین

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: بدلیل اهمیت موضوع روز قدس و راهپیمایی مردمی در این روز به همت کانون بسیج رسانه استان قزوین جشنواره رسانه‌ای روز قدس برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای روز قدس در قزوین
محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، آن‌هم در نقاط مختلف جهان، این پیام واضح را دربر دارد که اصلاح رویه‌های جاری در نهادها و مجامع بین‌المللی در قبال تحولات سرزمین‌های اشغالی مطالبه مهم افکارعمومی جهانیان است.

وی ادامه داد: بدلیل اهمیت موضوع به همت کانون بسیج رسانه استان قزوین جشنواره رسانه ای روز قدس برگزار می‌شود.
 
مسئول بسیج رسانه استان قزوین در خصوص موضوعات جشنواره تشریح کرد: دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس و انعکاس شکوه مردمی و تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از موضوعات این جشنواره است.
 
وی افزود: این جشنواره مختص اصحاب رسانه استان است و اهالی رسانه و فعالان مجازی می‌توانند آثار خود را که در قالب گزارش مکتوب، مصاحبه، یادداشت و ویدئو باشد را به آیدی @kanoonresaneh ارسال کنند.
 
ابن مسئول اضافه کرد: آثار تولیدی باید از ۱۳ فروردین تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شده باشد و تا ۲۰ فروردین ماه مهلت ارسال آثار خواهد بود.

محمد کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در هر قالب رسانه‌ای می‌توانند دو اثر ارسال کنند و به آثار برتر و منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان