۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تقابل حساس شمس آذر و ذوب آهن
کد خبر: ۳۶۷۷۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

در اولین بازی بعد از تعطیلات رسمی صورت می‌گیرد؛

تقابل حساس شمس آذر و ذوب آهن

در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم قزوینی شمس آذر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

تقابل حساس شمس آذر و ذوب آهن
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم شمس آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند.
 
سوت آغاز بازی را سعاد وفاپیشه خواهد زد و حسن ظهیری، محسن حکیم و یاسر همرنگ با نظارت یدالله جهانبازی به وی کمک خواهند کرد.
 
این دیدار که ساعت ۱۹ امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود اولین بازی تیم شمس آذر بعد از تعطیلات رسمی است و کار برای تیم‌ها بعد از این وقفه کمی سخت خواهد بود.
 
وضعیت هر دو تیم در جدول لیگ برتر به نحوی است که می‌توانند با کسب امتیاز جایگزین یکدیگر شوند.
 
تیم اصفهانی ذوب آهن با ۲۷ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار دارند و شاگردان دقیقی با ۲۵امتیاز کسب شده در یک رده پایین‌تر و در همسایگی ذوب آهنی‌ها ایستاده‌اند.
 
در بازی امروز شمس آذری‌ها فراز امامعلی به علت محرومیت در اختیار ندارند و یک بازیکن دیگر سرماخورده است که مشخص نیست به بازی خواهد رسید یا نه؛ مصدوم ندارد و همه بازیکنان شرایط بازی را دارند.
 
دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری قبل از بازی گفته است: ذوب‌آهن تیم خیلی خوب با کادر فنی باسابقه در لیگ ایران است. فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب دربیاید. اگر با پیروزی برای ما همراه شود دو پله صعود خواهیم داشت.
 
ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم گفته است: بازی سختی مقابل شمس آذر قزوین داریم و باید تلاش کنیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.
 
گفتنی است که در آخرین رویارویی دو تیم که هفتم مهرماه سال گذشته و در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد شمس آذر با نتیجه دو بر یک بازی را به ذوب آهن اصفهان واگذار کرد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان