۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین اسرائیل توهم از نیل تا فرات را به گور خواهد برد
کد خبر: ۳۶۷۷۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه آبیک:

اسرائیل توهم از نیل تا فرات را به گور خواهد برد

فرمانده سپاه آبیک گفت: این غده سرطانی و رژیم نامشروع صهیونیستی به دنبال تسلط بر همه کشورهای اسلامی است و فلسطین عزیز و مظلوم سنگر اول برای این مقاصد شوم بوده و هست که اگر این خاکریز سقوط کند آنها جری‌تر و گستاخ‌تر خواهند شد البته که این آرزو یعنی توهم از نیل تا فرات را به گور خواهند برد چرا که امروز در داخل فلسطین اشغالی و از دست گروه کوچکی مثل حماس نمی‌توانند برآیند.

اسرائیل توهم از نیل تا فرات را به گور خواهد برد
مهدی علی‌زمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در بیان اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور یک نفر هم در راهپیمایی روز قدس به دنیا پیام پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی خواهد بود.
 
وی افزود: امروز و در این شرایط حساس یکی از مهم‌ترین کارهایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه می‌توان انجام داد حضور در راهپیمایی است.

فرمانده ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ادامه داد: روز قدس امسال با توجه به نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات وحشیانه‌تر از جنایات داعش و هیتلر و تمام سفاکان تاریخ باعث به جوش آمدن خون همه آزادی‌خواهان عالم شده است و قطعاً مردم در روز قدس امسال حضور پرشورتر و پررنگ‌تری برای محکومیت این‌همه جنایات خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این شرایط با توجه به اینکه رژیم غاصب جنایات خود را به اوج رسانده و از کودک‌کشی و غصب سرزمین مادری فلسطینیان عبور کرده و به نسل‌کشی رو آورده است جامعه اسلامی و مسلمانان وظیفه دارند با وحدت و انسجام ویژه‌ای  اولا برای حمایت و همراهی مردم مظلوم اقدام و بعد ارتباط خود را با این رژیم قطع و آن را تحریم کنند.

علی‌زمانی تصریح کرد: منظور غرب و استکبار جهانی از حقوق بشر و آزادی بیان و فام صرفا جایی است که منافع آن‌ها بیفتد وبه نفع آن‌ها نباشد و این اصطلاحات زیبا البته به ظاهر دروغی بیش نیست چرا که اگر این کلمات بازیچه و دروغ نبود در مقابل این همه جنایت سکوت نمی‌کردند.آن‌ها تحت تأثیر صهیونیزم جرات اظهار نظر و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها را ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه فلسطین و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر بوده از قداست و احترام خاصی برخوردار است.

این مسئول تاکید کرد: از طرفی تعبیر دیگر معمار کبیر انقلاب اسلامی و خالق روز قدس امام خمینی (ره) فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است.

علی‌زمانی در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این غده سرطانی و رژیم نامشروع صهیونیستی به دنبال تسلط بر همه کشورهای اسلامی است و فلسطین عزیز و مظلوم سنگر اول برای این مقاصد شوم بوده و هست که اگر این خاکریز سقوط کند آنها جری‌تر و گستاخ‌تر خواهند شد البته که این آرزو یعنی توهم از نیل تا فرات را به گور خواهند برد چرا که امروز در داخل فلسطین اشغالی و از دست گروه کوچکی مثل حماس نمی‌توانند برآیند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان