۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین وقایع کربلا در غزه تکرار می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۷۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

همسر شهید دوران دفاع مقدس در قزوین:

وقایع کربلا در غزه تکرار می‌شود

همسر شهید «کرم طالبی» گفت: امروز غزه کربلا است و تاریخ بار دیگر تکرار شده است و چه برهانی روشن‌تر از کودک‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی که قلب انسان را به درد می‌آورد.

وقایع کربلا در غزه تکرار می‌شود
رضوان اکبری رضایی فرد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: ما دارای چهار شهید در خانواده هستیم که نخستین شهید همسر بنده شهید «کرم طالبی» بود که طینت پاک و انقلابی او عامل عزیمت ایشان به جبهه‌های حق علیه باطل بود و وی به آرزوی دیرینه خود در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر رسید و به شهادت نائل آمد.
 
 
همسر شهید ادامه داد: شهدای این خانواده معتقد بودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد و ما نیز پیرو راه مقدسی هستیم که آنان برگزیدند، آرمان آزادی قدس ادامه همان آرمانی است که شهدای جنگ تحمیلی برای خود ترسیم می‌کردند، چندین ماه است که رژیم صهیونیستی شدیدترین جنایات را علیه مردم مظلوم فلسطین روا داشته است لذا چگونه می‌توان در قبال این ستم بارز سکوت کرد؟
 
رضائی فرد ابراز کرد: امروز اگر بخواهیم مسیر حق را از باطل جدا نماییم؛ وظیفه خودم و همه مردم عزیز این است که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و فریادرس مظلومینی باشیم که با دست خالی اما با اراده‌ای قوی در حال دفاع از تمام ارزش‌های انسانی و اسلامی هستند.
 
وی در خصوص اهمیت موضوع غزه، تاکید کرد: امروز غزه کربلا است و تاریخ دیگر بارتکرار شده است و چه برهانی روشن‌تر از کودک‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی که قلب انسان را به درد می‌آورد، جنایات رژیم صهیونیستی روح خانواده شهدا را به درد آورده و دیگر نمی‌توانیم در قبال این جنایات صبر کنیم.
 
همسر و خواهر شهید قزوینی مطرح کرد: این شرایط خط بطلانی است بر تمام حقوق بشرهای دروغینی که آمریکا و اسرائیل جهان‌خوار به راه انداخته‌اند و به این ظالمان صهیونیستی می‌گوییم که همان‌طور که خداوند فرمودند؛ زمین میراث مستضعفان خواهد بود و این رژیم با جنایاتی که انجام می‌دهد روز به روز به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود.
 
عضو خانواده دارای چهار شهید در قزوین در پایان بیان کرد: خون مظلوم همواره گریبان‌گیر ظالم خواهد بود و به امید یاری خداوند و به وعده مقام معظم رهبری انشالله فلسطین پیروز خواهد شد.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان