۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای انسانی است
کد خبر: ۳۶۷۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۶ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار آبیک:

دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای انسانی است

فرماندار آبیک گفت: امروز نه تنها به عنوان یک مسلمان؛ بلکه به عنوان فردی آزاده در دفاع از مظلومیت و انسانیت؛ وظیفه داریم با حضور گسترده در راهپیمایی «روز قدس» هم نوا با دیگر آزادیخواهان جهان حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کنیم.

دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای انسانی است
حجت‌الله مددخانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به لزوم حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: توجه به مستضعفان و دستگیری از مظلومان جز آرمان‌های دین اسلام است، بر اساس همین مبانی حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» برای همراهی جهانیان با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.
 
وی افزود: در 45 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره مردم ایران و دیگر آزادیخواهان جهان به این پویش جهانی پیوسته و با شرکت در راهپیمایی «روز قدس» تنفر و انزجار خود را از رژیم سفاک اسرائیل فریاد زدند و با مردم فلسطین و دیگر مظلومان عالم ابراز همدردی و همراهی کرده‌اند.
 
فرماندار آبیک با بیان اینکه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افول است تصریح کرد: اگر تا چندسال گذشته شرایط رو به افول رژیم صهیونیستی به عنوان چهار ارتش برتر دنیا قابل درک و تصور نبود، اما طی 200 روز گذشته با ضرب شست و مقاومتی که فلسطینیان به بزرگترین ارتش دنیا نشان دادند، هیمنه دروغین چندین ساله آنان نابود شده است.
 
وی تاکید کرد: اکنون وعده الهی و آرمان امام خمینی(ره) در پیروزی مستضعفان و همچنین وعده صادق رهبری معظم انقلاب در مهلت 25 ساله نابودی رژیم اسرائیل بیش از پیش به چشم می‌خورد، امروز رژیم صهیونیستی با انجام جنایات بی‌سابقه در حال دست و پا زدن است و روز به روز عمر خود را کمتر خواهد کرد.
 
مددخانی بیان کرد: اسرائیل در این چندماهه با شکست‌های پی در پی و جنایات ظالمانه آبرو و هویت خود را از دست داده و به حول و قوت الهی و به نفس حق محور مقاومت به زودی در کمتر از 25 سال این لکه ننگ بشری از صحنه روزگار محو خواهد شد.
 
وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و غیرنظامی غزه ادامه داد: امروز نه تنها به عنوان یک مسلمان؛ بلکه به عنوان فردی آزاده در دفاع از مظلومیت و انسانیت؛ وظیفه داریم با حضور گسترده در راهپیمایی «روز قدس» هم نوا با دیگر آزادیخواهان جهان حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کنیم.

 
فرماندار آبیک یادآور شد: همچنین برما واجب است با شرکت در پویش جهانی «روز قدس»، یاد و خاطره شهدای بزرگوار محور مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابوالمهدی المهندس، شهید زاهدی و همرزمانش در حادثه حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گرامی داشته و این حادثه تلخ را محکوم کنیم.

جمهوری اسلامی ایران مداوم در حال ضربه زدن به اسرائیل است
 
وی بیان کرد: ما در موقعیت «نزنیم، می‌زنند» قرار نداریم، این تصور اشتباهی است که برخی گمان می‌کنند، واکنش جمهوری اسلامی ایران به این جنایات اسرائیلی منفعلانه است، برعکس ایران هر روز به طور فعالانه در اقصی نقاط محور مقاومت حال ضربات مداوم به این رژیم جعلی است.
 
مددخانی با اشاره به حمله غیر دیپلماتیک به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه خاطرنشان کرد: محور مقاومت و حکومت ولایی در موضع قدرت و برتری قرار دارد و دشمن در موضع ضعف و زبونی دست و پای خود را گم کرده و با تحرکات کور و شتابزده در حمله به غیرنظامیان در بیمارستان و کنسولگری قوانین بین‌المللی را زیر سوال می‌برد.
 
وی بیان کرد: کشور یمن که روزی قرار بود توسط عربستان سعودی نابود شود، امروز یک تنه مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل و هم پیمانانش ایستادگی کرده و قدرت‌های بزرگ دنیا را تهدید می‌کند، این نشانه موضع قدرت است که در دید جهانیان قرار گرفته است.
 
فرماندار آبیک در پایان گفت: اکنون مسئله آزادی قدس و فلسطین نه تنها مسئله مسلمانان بلکه موضوعی جهانی است و هر آن کس که انسانی آزاده بوده و نسبت به همنوع خود غیرت دارد، به حتم ساکت نمانده و به راحتی از سر جنایات رژیم سفاک اسرائیل و آمریکا نخواهد گذشت.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان