۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رژیم غاصب صهیونیست محکوم به نابودی است
کد خبر: ۳۶۷۷۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۶ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره):

رژیم غاصب صهیونیست محکوم به نابودی است

عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: رژیم تروریستی صهیونیستی را نباید به‌عنوان یک رژیم شناسایی نمود بلکه به‌عنوان یک گروهک تروریستی است که با زور در سرزمین مقدس فلسطین حاکم شده شناسایی می‌شود و به لطف خداوند روزهای پایانی عمر خویش را پشت سرخواهد گذاشت.

رژیم غاصب صهیونیست محکوم به نابودی است
وحید رنجبر حیدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی، به‌عنوان قدیمی‌ترین منازعه بشریت در جهان سیاست باقی مانده است. 
 
وی ابراز کرد: ازجمله دلایل امتداد این مناقشه، تمایل استعمارگر جهت آتش‌افروزی در جهان اسلام با مولفه‌های نظام سرمایه‌داری است، بی شک بروز صلح و آرامش در منطقه، بسیاری از توان رزم و زرادخانه‌های غرب را به تعطیلی خواهد کشاند و این دقیقا همان نقطه آغاز بازی قدرت و معمای امنیت از منظر آمریکا و متحدان اروپایی آن است که اجازه چنین رخدادی را نخواهند داد.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مطرح کرد: از مهرماه 1402 و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شاهد بی‌سابقه‌ترین اقدامات جنایتکارانه و اقدام علیه بشریت توسط سردمداران این رژیم در لوای حمایت‌های آمریکا و دول غربی می باشیم.

حمله به کنسولگری ایران در دمشق نشانه دست‌پاچگی رژیم صهیونیستی است 

رنجبر حیدری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات بی‌سابقه؛ حمله موشکی 13 فروردین به ساختمان کنسولگری دولت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود، که نشان از پایان اصول مسلط روابط بین‌الملل و حقوق بین‌الملل است.
 
وی افزود: از جمله تحلیل‌های اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی، استیصال و درماندگی آن‌ها در اتخاذ تدابیر لازم در مواجهه با شکستپهای مستمر و گرفتار شدن در جنگ طولانی مدت در غزه است که با واکنش‌های منفی بخش زیادی از افکار عمومی جهان مواجهه بوده است. 
 
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تصریح کرد: قطعا این حجم از تنفر از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در طول سال‌ها اشغالگری بی‌سابقه بوده است و به ساختارهای مشروعیتی آن لطمه وارد نموده است.
 
رنجبر حیدری اذعان کرد: ابراز تنفر و انزجار در روز قدس از اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش، هشداری به جامعه جهانی جهت آغاز روند توحش و جنایات جنگی توسط رژیم مورد حمایت آمریکا است که در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم جهت برخورد دسته جمعی نظام بین‌الملل با این رژیم تروریستی، به زودی دامنه آتش و درگیری به منافع حامیان آن نیز تسری خواهد نمود. 

وی تاکید کرد: حضور انسان‌های آزادی‌خواه در راهپیمایی روز قدس به‌عنوان یادگار رهبر فقید انقلاب، فارغ از گرایش‌های حزبی و سیاسی، بیانگر اتحاد جهان اسلام در حمایت از مظلومان و تبری جستن از ساختارهای ناعادلانه و ظالمانه‌ای است که در جهان به اصطلاح مترقی جدید، شاهد اقدامات وحشیانه و علنی قرون وسطایی هستیم.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پایان اضافه کرد: بی‌شک رژیم تروریستی صهیونیستی را نباید حتی به‌عنوان یک رژیم شناسایی نمود بلکه به‌عنوان یک گروهک تروریستی شناسایی می‌شود، که با زور در سرزمین مقدس فلسطین حاکم شده و به لطف خداوند روزهای پایانی عمر خویش را پشت سرخواهد گذاشت و به زودی با وعده الهی و وحدت جهان اسلام، این غده سرطانی نابود خواهد شد.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان