۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین چتر خدمات گروه‌های جهادی بر سر ۸۰۰ خانواده در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۷۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۴ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

چتر خدمات گروه‌های جهادی بر سر ۸۰۰ خانواده در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه خدمات توسط گروه‌های جهادی به بیش از ۸۰۰ خانواده نیازمند با ارزشی بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

چتر خدمات گروه‌های جهادی بر سر ۸۰۰ خانواده در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین »، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری با گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه، تیپ ۱۲ مستضعفین، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و دندانپزشکی، سال گذشته به بیش از ۸۰۰ خانواده نیازمند در سطح استان قزوین انواع خدمات مورد نیاز ارائه شد که ارزش آن بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: خدماتی که گروه‌های جهادی به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند شامل حدود هزار و 300 خدمت دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، ترمیم، عصب کشی، جراحی و معاینه بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت در زمینه مسکن تعداد پنج منزل مددجویی توسط گروه‌های جهادی احداث و بیش از ۱۸۰ واحد مسکونی تعمیر شد و تحویل خانواده‌های ولی نعمت قرار گرفته است.

ظاهری عنوان کرد: گروه‌های جهادی در زمینه‌های دیگری نظیر اطعام، تامین جهیزیه و لوازم خانگی، توزیع بسته سبد غذایی و سایر خدمات پزشکی نیز ارائه خدمات به مددجویان داشته‌اند.

این مسئول بیان کرد: انجام بیش از ۱۲۰ ویزیت پزشکی تخصصی توسط پزشکان متخصص، توزیع سبد غذایی و تامین ۱۴۱ عدد لوازم ضروری منزل قسمتی از خدمات انجام شده به خانواده‌های ولی نعمت در سال گذشته بوده که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با گروه‌های جهادی، این خدمات در سال جدید با وسعت و تعداد بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان