۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قزوین میزبان تیم بالانشین تبریز
کد خبر: ۳۶۷۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

در ادامه لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

قزوین میزبان تیم بالا‌نشین تبریز

تیم‌های شمس آذر و تراکتورسازی تبریز امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند.

قزوین میزبان تیم بالانشین تبریز
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران جام خلیج فارس تیم شمس آذر قزوین در آخرین بازی امسال خود؛ امروز یک شنبه 27 اسفند 1402 ساعت 19 در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف تیم بالا نشین تراکتور می‌رود.
 
سوت شروع بازی را مرتضی منصوریان می‌زند و امیررضا آشورماهانی،احد سلطانی و شاهین یزدانی کمک داوران بازی خواهند بود و ابوطالب طاهریان ناظر بازی خواهد بود.

در مورد وضعیت دو تیم اینطور می‌توان می‌گفت که تراکتور در هفته گذشته مقابل هوادار تهران توانست بعد از یک شکست و مساوی به پیروزی خانگی شیرینی دست یابد و با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست دهد.
 
از سویی دیگر تیم شمس آذر قزوین با وجود درخشش و بازی‌های جذاب در این لیگ در نیم فصل اول نتوانسته روند خود را حفظ کند و شاگردان دقیقی هفته پیش در قائمشهر مقابل نساجی با نتیجه یک به صفر بازی را واگذار کردند و مغلوب تیم ته جدولی شدند.
 
 بمنظور قدردانی از هواداران این تیم که طی هفته‌های گذشته بزرگترین حامی این تیم بوده‌اند زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر اعلام کرد دیدار این مسابقه همانند بازی آلومینیوم اراک برای هواداران رایگان خواهد بود و هواداران دو تیم با مراجعه به سایت بلیط فروشی این بازی، می‌توانند بلیت خود بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.
 
در آخرین بازی رودرروی این دو تیم شمس آذر در بازی رفت و در تبریز موفق شده بود با نتیجه سه بر دو حریف را شکست دهد و باید دید شاگردان سعید دقیقی در بازی برگشت چه بازی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی‌ست؛ تراکتور با یک بازی کمتر، پنج امتیاز با تیم پرسپولیس رتبه دومی جدول فاصله دارد و نماینده استان با کسب ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان