۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین نساجی‌ها از منطقه سقوط فرار کردند
کد خبر: ۳۶۷۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در جدول لیگ برتر فوتبال؛

نساجی‌ها از منطقه سقوط فرار کردند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، شمس آذر میهمان نساجی مازندران بود و با وجود همزمانی دربی نساجی‌ها با هواداری طرفداران تیمشان به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

نساجی‌ها از منطقه سقوط فرار کردند

به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در ادامه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ها کشور، شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه و به میزبانی نساجی مغلوب مازنی‌ها شد و نتیجه را به نساجی مازندران واگذار کرد.

تیم های نساجی و شمس آذر در ورزشگاه وطنی مازندران از ساعت 19 با قضاوت علی بای به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل مهرداد عبدی  با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی مازندران پایان یافت و اولین پیروزی خود با مربیگری ساکت الهامی دست یافتند.

دقیقی سرمربی شمس‌آذر قزوین در نشست خبری بعد از بازی دو تیم  گفت: هواداران نساجی با حمایت خوبی که از تیم‌شان دارند نقش مهمی در کسب برد این تیم داشتند و کادر فنی نساجی هم با بهره‌گیری خوب از این ظرفیت سکوها توانست روی بازی ما تاثیر بگذارد.

نساجی با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و با توجه به شکست صنعت نفت آبادان جای این تیم را در رده پانزدهم جدول گرفت و با قعر جدول فاصله گرفت. 

شمس آذری‌ها از کسب امتیاز این بازی بی‌نصیب ماندند و با 25 امتیاز از بازی‌های گذشته در رده هشتم جدول باقی ماند.

گفتنی است در هفته بعد هم این تیم در خانه میهمان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان