۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین صف‌آرایی شاگردان دقیقی در مازندران
کد خبر: ۳۶۷۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت: ۷:۴۴ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر؛

صف‌آرایی شاگردان دقیقی در مازندران

در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال تیم قزوینی شمس آذر ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه به مصاف تیم مازندرانی نساجی می‌رود.

صف‌آرایی شاگردان دقیقی در مازندران
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم شمس آذر قزوین و نساجی مازندران به مصاف هم می‌روند.
 
این دیدار امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه از ساعت ۱۹ و به میزبانی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی برگزار خواهد شد.
 
علی بای قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت و علیرضا ایلدروم، هادی طوسی و کیوان علیمحمدی کمک داوران بازی هستند و اکبر غنی زاده بر بازی نظارت خواهد داشت.

نساجی و شمس آذر تنها یک بار با همدیگر به مصاف هم رفته‌اند که در نیم‌فصل اول بود و شاگردان دقیقی یک بر صفر پیروز بازی بودند.

وضعیت این دو تیم بدین صورت است که تیم نساجی معروف به شهر خسته حال و وضع خوبی ندارد با ده شکست پی در پی در قعر جدول قرار دارد و شمس آذر یکی از شگفتی‌های لیگ برتر است که با کسب نتایج درخشان در جایگاه هشتمی جدول است.

 پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری دو پاسوری که در بازی قبل روبروی نساجی توانستند با گل‌های خود حریف را شکست دهند و سهم زیادی در پیروزی داشتند حضور نخواهند داشت.
 
رحمان جعفری در آن بازی یک گل زد و یک پاس گل داد که حالا بازیکن تراکتور  است و علی اصغر اعرابی هم که راهی سپاهان شده است، در آن بازی یک پاس گل برای هم‌تیمی‌اش شکل داده بود و باید دید که شاگردان دقیقی بدون حضور این دو پاسور چه بازی از خود ارائه خواهند داد.
 
همچنین مصطفی صداقت سرمربی نساجی در نشست خبری قبل از بازی دو‌تیم لیگ برتری گفته است : ما با تیم خوب شمس‌آذر بازی داریم که جایگاه جدولی‌اش نشان‌دهنده کیفیت و تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم است. خوشبختانه تمرین خوبی در ورزشگاه شهید وطنی داشتیم و انرژی خوبی از هواداران گرفتیم.
 
در هفته گذشته نساجی مازندران با تساوی یک بر یک در آبادان مقابل صنعت نفت متوقف شد و شمس‌آذر با نتیجه ۲ بر ۱ در قزوین بر آلومینیوم اراک غلبه کرد.

گفتنی است تیم قزوینی شمس آذر با ۲۵ امتیاز کسب کرده در رده هشتم جدول و تیم نساجی تنها با ۱۲ امتیازی از ۱۹ بازی دریافت کرده در قعر جدول لیگ برتر ایستاده است.
 
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان