۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۳:۴۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی قزوین عنوان کرد:

پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی در استان قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز «شنبه» جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی شده است، از بعد از ظهر فردا «یکشنبه» تا بعد از ظهر دوشنبه با گذر امواج ناپایدار از سطح منطقه افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی در استان قزوین

مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز «شنبه» جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از بعد از ظهر فردا «یکشنبه» تا بعدازظهر «دوشنبه» با گذر امواج ناپایدار از سطح منطقه، افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: طی این مدت در ساعات بعد از ظهر با رشد ابرهای هم‌رفتی بارش شدید در برخی نقاط استان اتفاق خواهد افتاد.

بهروزی ادامه داد: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار در سطح منطقه حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه‌بر افزایش ابر نیز وزش باد در مناطق غربی استان و در روز سه‌شنبه وزش بادهای شمالی در کانال بادی استان شامل شهرهای کوهین، تاکستان و بوئین‌زهرا را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تاکید کرد: به لحاظ دمایی برای امروز و فردا تغییرات محسوسی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بامداد امروز حداقل دما در آوج با منفی سه درجه سانتی‌گراد ثبت شده و حداکثر دمای استان در بعد از ظهر روز گذشته نیز مربوط به رازمیان با 18 درجه سانتی‌گراد بوده است.

بهروزی در پایان گفت: نوسانات دمایی شهر قزوین طی شبانه‌روز گذشته بین منفی دو الی 16 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان