۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ۳۲۰ خبرنگار در استان موضوع انتخابات را پوشش دادند
کد خبر: ۳۶۷۴۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت: ۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین:

۳۲۰ خبرنگار در استان موضوع انتخابات را پوشش دادند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین گفت: در روز انتخابات ۳۲۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای اخبار انتخاباتی را پوشش دادند.

۳۲۰ خبرنگار در استان موضوع انتخابات را پوشش دادند
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدرسول ملاحسنی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین شامگاه (جمعه) ۱۱ اسفند در میز رسانه‌ای ستاد انتخابات، تصریح کرد: در روز انتخابات ۳۲۰ فعال رسانه‌ای از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، صدا و سیما، رسانه‌های مردمی و فعالان رسانه‌ای انتخابات را در سراسر استان پوشش دادند و تلاش شد در رسانه بخشی از حضور باشکوه مردم به نمایش گذاشته شود. 
 
ملاحسنی با اشاره به برنامه‌های شاخص کمیته اطلاع رسانی، بیان کرد: برگزاری نشست با یادداشت نویسان و فعالان مجازی برای اولین بار در استان، پیگیری ویژه تبلیغات محیطی در سیمای شهری و فضای ادارات و تشکیل میز رسانه از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این کمیته بوده است.
 
وی بیان کرد: تاکنون پنج نشست با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات پیرامون انتخابات انجام شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: برای اولین بار ستاد انتخابات در کاملا در فضای استانداری مستقر شده و میز رسانه و احزاب توسط خود استاندار به منظور حرکت به سمت شفافیت پیگیری شد.
 
ملاحسنی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای مسیر آینده، یادآور شد: در بخش مدیران روابط عمومی دنبال ایده های خلاق بودیم که تاکنون آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره رسیده است و مدیران با ارائه برنامه های متنوع برای کارمندان خود زمینه مشارکت آنها در انتخابات را افزایش دادند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز جشنواره تاکنون ۱۲۴ اثر در سه دسته آثار متنی، آثار چند رسانه ای و ایده های خلاق به دبیرخانه جشنواره رسیده است، جشنواره تا ۱۵ اسفند برقرار است و امیدواریم تا قبل از پایان سال نتایج اعلام شود.
 
ملاحسنی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های اصحاب رسانه گفت: مجموعه تلا‌ش‌های صورت گرفته قطعا در میزان مشارکت اثرگذار بوده و لازم است از همه اصحاب رسانه در این زمینه تقدیر داشته باشیم.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان