۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین امنیت حداکثری انتخابات در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۷۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۲۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

امنیت حداکثری انتخابات در استان قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در شرایط کاملاً سلامت و امنیت حداکثری تا به این لحظه انتخابات در حال انجام است، امید است ساعات پایانی را با همکاری خوب مردم و کاندیداها به پایان برسانیم.

امنیت حداکثری انتخابات در استان قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس کاظمی در شامگاه (جمعه) 11 اسفندماه در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: جا دارد از مردم استان قزوین و ملت عزیز ایران به واسطه حضور حماسی و ماندگار خود در انتخابات تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: از آغاز رای‌گیری در استان فرآیند انتخابات بدون توقف و کوچک‌ترین اشکالی به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: براساس اطلاعیه شماره 32 ستاد انتخابات کشور و با موافقت شورای نگهبان زمان اخذ رای تا ساعت 22 امشب تمدید شده است.

وی یادآور شد: در دو پیک زمانی شاهد حضور گسترده مردم در شعب رای بودیم یکی در ساعات 10 تا 12 ظهر و دیگری از ساعت 6 بعدازظهر تاکنون که علی‌رغم سردی هوا همچنان میزبان تعداد قابل توجهی از مردم در شعب اخذ رای هستیم.

کاظمی بیان کرد: موارد معدودی از تخلف در برخی از حوزه‌های انتخابیه داشتیم که با ورود سریع دستگا قضا نسبت به بررسی آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه به طور جد مصمم هستیم که نگذاریم عده‌ای قلیل با رفتار ناشایست خود روند انتخابات را مخدوش کنند، ادامه داد: تاکنون تخلف موثر و مساله‌ای که بخواهد شرایط انتخابات را تحت شعاع قرار دهد، در استان وجود نداشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: در شرایط کاملاً سلامت و امنیت حداکثری تا به این لحظه انتخابات در حال انجام است، امید است ساعات پایانی را با همکاری خوب مردم و نامزدان به پایان برسانیم.

وی افزود: از لحاظ تعرفه برخی درخواست تعرفه اضافه کردند، خوشبختانه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کاظمی تاکید کرد: در برخی از شعب از جمله الوند و یکی از شعب شهر قزوین؛ با توجه به تراکم جمعیت در کنار شعبه ثابت صندوق سیار هم مستقر شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان گفت: در برخی مناطق روستایی با توجه به وضعیت جمعیتی روند اخذ رای به اتمام رسیده اما باتوجه به تمدید و اعلام شورای نگهبان تا ساعت 22، مرحله پایان اخذ رای و شمارش آرا در آخر ساعات انتخابات صورت خواهد گرفت.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان