۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات ستودنی است
کد خبر: ۳۶۷۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۷:۵۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات ستودنی است

استاندار قزوین گفت: مشارکت مردم در دیگر شهرستان‌ها نیز ستودنی بوده و‌ گزارشات حاکی از آن است که مردم در شهرستان‌های استان حضور چشمگیری در پای صندوق‌ دارند و از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر می‌کنیم.

مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات ستودنی است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد مهدی اعلایی عصر امروز در میز رسانه ستاد انتخابات قزوین بیان کرد: آنچه که تا این لحظه اتفاق افتاده نشان دهنده حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی بوده است.
 
وی افزود: مشارکت مردم در دیگر شهرستان‌ها نیز ستودنی بوده و‌ گزارشات حاکی از آن است که مردم در شهرستان‌های استان حضور چشمگیری در پای صندوق‌ دارند و از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر می‌کنیم.
 
استاندار قزوین بیان کرد: انتخابات موضوعی معطوف به حق است، افراد حق دارند سرنوشت خود را با این حق رقم بزنند و سرنوشت را به خواست و اراده خود نزدیک کنند، این حق به آسانی و ارزانی به دست نیامده و خون‌های پاکی برای آن فدا شده است.
 
وی‌ بیان کرد: عقل حکم می‌کند از این حق در تعیین سرنوشت خود استفاده کنیم، هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار است و هر میزان که در انتخاب آن به درستی عمل شود، اتفاق خوبی را رقم خواهد زد؛ از این رو مردم باید با دقت در این انتخابات مشارکت داشته باشند.
 
اعلایی در پایان گفت: امیدواریم منتخبین مردم از شاخص‌هایی چون فساد ستیزی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و از اولیت‌های مجموعه مدیریت استان است، توجه کرده تا به ارتقای توسعه سطح زندگی و سرعت بخشی به تعالی استان کمک کنند.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان