۰۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دوشنبه

صبح قزوین تمام شعب اخذ رای قزوین بدون مشکل فعال هستند
کد خبر: ۳۶۷۴۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین:

تمام شعب اخذ رای قزوین بدون مشکل فعال هستند

فرماندار قزوین از آمادگی کامل همه شعب اخذ رای شهرستان قزوین برای حضور مردم پای صندوق‌های رای خبر داد.

تمام شعب اخذ رای قزوین بدون مشکل فعال هستند
طیب ملکی‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به مقدمات صورت گرفته برای برپایی انتخاباتی باشکوه در شعب انتخاباتی شهرستان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای صبح همه کارها به شکل مرتب در حال انجام است.

وی ادامه داد: همه شهروندان می‌توانند برای رای دادن به نزدیک‌ترین شعب محل زندگی خود مراجعه کنند و توصیه می‌شود حضور خود را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: از مردم استان قزوین تقاضا دارم که به منویات مقام رهبری لبیک گفته و پای کار انقلاب باشند و اعلام وفاداری کنند و باتوجه به همه ابعاد داشتنِ انتخابی اصلح، افراد شایسته‌ای را برای حضور در کرسی‌های مجلس انتخاب کنند.

مردم با شرکت در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد

وی عنوان کرد: مجلس تبلور اراده و همه افکار و آرای مردمی بوده و ریل‌گذار آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی و سرافراز است.

ملکی‌پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم قزوین از ابتدای ساعات رای‌گیری پای صندوق‌های رای هستیم و با این کار پاسخ کوبنده‌ و دندان شکنی به معاندان و منافقان دادند.

ملت ایران با مشارکت بالای خود در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند

وی در ادامه بیان کرد: ما متاسف هستیم برای کسانی که حرف از دفاع از نظام و مملکت می‌زنند اما سعی می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و ناامید کنند.

این مسئول تصریح کرد: امروز ملت ایران با مشارکت بالای خود در انتخابات و حضور پای صندوق رای دشمنان را ناامید کرده و مثل گذشته پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند.

مردم قزوین همواره وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند

وی خاطرنشان کرد: مردم استان قزوین همچون سایر نقاط کشور در تمام صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور حاضر بوده و ثابت کرده‌اند که وفادار به نظام هستند.

ملکی‌پور در پایان گفت: امیدواریم کاندیداهایی که انتخاب شده و به مجلس راه پیدا می‌کنند، بتوانند پاسخ این حضور و اعتماد را به بهترین وجه ممکن بدهند.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان