۰۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دوشنبه

صبح قزوین حماسه‌سازی مردم در سپهر سیاسی کشور
کد خبر: ۳۶۷۴۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد:

حماسه‌سازی مردم در سپهر سیاسی کشور

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قطعاً مردم ایران در عرصه انتخابات حماسه‌آفرین خواهند بود، ملت ایران به دلیل ایمان و تعهدی که به امام حسین (ع) و آموزه‌های دینی دارند در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حماسه‌سازی مردم در سپهر سیاسی کشور
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در ساعات ابتدایی شروع رای‌گیری با حضور در شعبه اخذ رای مسجد امام خمینی(ره) قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب به نظرات مردم اهمیتی داده نمی‌شد و دیگران در مورد سرنوشت مردم ایران تصمیم می‌گرفتند.

وی افزود: خوشبختانه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هرکسی که به سن اخذ رای می‌رسد برای تعیین سرنوشت زندگی خود، آینده کشور و چشم‌اندازهای بلند نظام اسلامی که به ظهور امام زمان(عج) پیوند می‌خورد، به میدان می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ما در دنیا بسیار سربلند هستیم که در چنین فضای فکری زندگی می‌کنیم.

وی با تاکید بر حضور همیشه در صحنه مردم ایران در عرصه‌های حساس ادامه داد: قطعاً مردم ایران در عرصه انتخابات حماسه‌آفرین خواهند بود، ملت ایران به دلیل ایمان و تعهدی که به امام حسین(ع) و آموزه‌های دینی دارند در انتخابات شرکت خواهند کرد.

مردم ایران پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند

عابدینی خاطرنشان کرد: التزام ملت ایران به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و درک شرایط سیاسی کشور در جهان باتوجه به اهداف شوم دشمنان قسم خورده ما که هم اکنون در غزه در حال قتل عام مردم مظلوم و بی‌پناه هستند، از جمله انگیزه‌های حضور مردم ایران پای صندوق‌های رای است.

عابدینی با اشاره به پیام حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: مردم ایران پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و همه سختی‌ها و مشقت‌ها را پشت سر گذاشته‌ و دشمن را به زانو درآورده‌اند.

جایزه استقامت ملت ایران، اقتدار نظام ایران اسلامی است

وی ادامه داد: بسیاری از کسانیکه در سطوح بین‌المللی و جهانی عنوان می‌داشتند جمهوری اسلامی ایران باید برود، خود از میان رفتند و استخوان‌های آنان هم پوسید، اما ایران اسلامی ماند و 45 سالگی عمر خود را هم دید.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همه این مباحث حاکی از آن است که مردم ایران همیشه پای کار هستند و استقامت مردم جایزه خدایی دارد و جایزه استقامت ملت ایران، اقتدار، رفاه و آسایش و اقتصاد درخشانی است که هم اکنون نهال‌های آن در حال کاشته شدن است و امیدواریم به زودی به ثمر بنشیند.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان