۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین آمادگی ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان در ساعات اولیه رای‌گیری
کد خبر: ۳۶۷۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

آمادگی ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان در ساعات اولیه رای‌گیری

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته ۹۹ درصد شعب به طور کامل در همان ساعات اولیه رای‌گیری در سطح استان فعال شده است و به صورت آنلاین عملیات رای‌گیری را انجام می‌دهند که این سطح از آمادگی برای خود یک رکورد است.

آمادگی ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان در ساعات اولیه رای‌گیری
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس کاظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در ستاد انتخابات استان قزوین در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور عملیات رای‌گیری در شعب انتخاباتی استان قزوین از ساعت هشت صبح آغاز شده است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته 99 درصد شعب به طور کامل در همان ساعات اولیه رای‌گیری در سطح استان فعال شده است و به صورت آنلاین عملیات رای‌گیری را انجام می‌دهند که این سطح از آمادگی برای خود یک رکورد است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: ما از همان ابتدا با دست‌اندرکاران انتخاباتی استان میثاقی بسته‌ایم که در راس ساعت هشت صبح و شروع رای‌گیری آماده پذیرایی از هم‌استانی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین توانست در همان دقایق آغازین 99 درصد آماده رای‌گیری باشد، تصریح کرد: براساس اخبار در سراسر حوزه‌ها شور انتخاباتی وجود دارد و این شور تا پایان روز و ساعات اخذ رای استمرار پیدا خواهد کرد.
 
کاظمی بیان کرد: جا دارد از همه عزیزان حوزه انتخابات در سراسر استان تشکر و قدردانی کنم که در این مسیر ما را همراهی کردند تا بتوانیم به عهدمان جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: قریب به 25 هزار نفر دست‌اندرکاران امر دریافت رای از اعضای شعب، هیات نظارت، بازرسی، نمایندگان کاندیدا در استان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: از هزار و 96 شعبه اخذ رای در استان قزوین تنها چهار شعبه در اسفرورین، آوج و دو شعبه در قزوین برای اتصال آنلاین به مشکل برخورده است که تا دقایقی دیگر رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که به امید خدا در این دوره شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود، در برخی شعب از همان ساعات اولیه صبح قبل از آغاز روند رای‌گیری شاهد صف‌های طولانی بودیم که این حضور نشان از پیام کوبنده مردم به دشمنان است.

کاظمی بیان کرد: 45 درصد از حفاظت و تامین امنیت شعب و محلات در سطح استان توسط سپاه و بسیج است که جا دارد قدردان زحمات این عزیزان در برگزاری انتخابات پرشور و با امنیت باشیم.

رئیس ستاد انتخابات قزوین در پایان گفت: در حوزه امنیت روانی طی روزهای منتهی به انتخابات انصافاً رسانه‌های استان نقش خوبی را برای گسترش مشارکت و شور انتخاباتی ایفا کردند.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان