۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین مشارکت بالای مردم در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور است
کد خبر: ۳۶۷۴۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۹:۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مشارکت بالای مردم در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: شور و نشاطی که امروز در ساعات اولیه اخذ رای شاهد هستیم نشان‌دهنده آن است که ما ایرانیان خود تعیین‌کننده سرنوشت کشور هستیم البته با یک نگاه عالمانه و دینی.

مشارکت بالای مردم در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور است
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در ساعات ابتدایی شروع رای‌گیری با حضور در شعبه اخذ رای مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران برای تعیین سرنوشت خود 45 سال است که در میادین حضور دارند و این مشارکت قابل اندازه‌گیری و قابل فهم است.

وی افزود: از سوی دیگر دشمنان این ملت هم 45 سال در تلاش هستند تا این حضور معنادار و سرنوشت‌ساز مردم ایران را از بین ببرند و اهداف آنان هم کاملاً از این تلاش مشخص است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: دشمنان ما ایران را نمی‌خواهند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ملت ایران بر سرنوشت خود تعیین تکلیف نکنند و آنان برای ما تعیین تکلیف کنند چنانکه در بسیاری از کشورها چنین اقدامی را انجام دادند و قبل از انقلاب هم این کار را می‌کردند.

حضور بالای مردم در انتخابات کاملا عالمانه و معنادار است

وی با اشاره به پیام حضور بالای مردم در انتخابات عنوان کرد: اولین پیام مشارکت مردم ایران اسلامی در همه انتخابات این است که ایران متعلق به خود ماست و ما خود سرنوشت آینده کشور را تعیین خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شور و نشاطی که امروز در ساعات اولیه اخذ رای شاهد هستیم نشان‌دهنده آن است که ما ایرانیان خود تعیین‌کننده سرنوشت کشور هستیم البته با یک نگاه عالمانه و دینی.

حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنید

وی تاکید کرد: همچنان که عنوان می‌شود در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست بنابراین ضرورت دارد همدیگر را هم برای شرکت در این امر مهم و سرنوشت‌ساز و خیر دعوت کنیم.

رفیعی آتانی در پایان بیان کرد: از همه مردم استان می‌خواهیم که در همان ساعات ابتدایی اخذ رای در شعب انتخاباتی حضور یافته و زمان حضور خود پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان