۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نقش مردم در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد بسیار مهم است
کد خبر: ۳۶۷۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۲۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج:

نقش مردم در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد بسیار مهم است

فرماندار شهرستان آوج با تاکید بر نقش مردم در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد، گفت: مجلس قوی و کارآمد می‌تواند با اولویت دادن به مصالح و منافع عمومی جامعه، مشکلات کشور را حل کند.

نقش مردم در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد بسیار مهم است
وحید زرگر در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقش مهم مجلس در قانونگذاری و تصمیم‌گیری‌های کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مجلس شورای اسلامی در ساختار حاکمیتی کشور و اینکه ریل‌گذاری اقتصادی و سیاسی کشور در مجلس انجام می‌شود قطعا این نهاد در تعیین مقدرات امورات کشور نقش مهمی دارد.

نقش مردم در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد بسیار مهم است

وی افزود: نقش مردم هم در تشکیل مجلسی قوی و کارآمد بسیار حائز اهمیت است به طوریکه مقام معظم رهبری هم فرموده‌اند هر اندازه مشارکت مردمی قوی‌تر و حضور پرشورتر باشد منجر به تشکیل مجلس قوی خواهد شد.

فرماندار شهرستان آوج خاطرنشان کرد: مجلس قوی و کارآمد می‌تواند با اولویت دادن به مصالح و منافع عمومی جامعه، مشکلات کشور را حل کند.

وی با عنوان اینکه مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران و امنیت ملی، پیوند نظام با مردم است، گفت: درهم تنیدگی مردم و حاکمیت یکی از عوامل ایجاد قدرت و اقتدار ملی است.

زرگر خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی هر اندازه که با هم همدل و همراه بوده و نسبت به موضوعات ملی دغدغه داشته باشند این امر منجر به داشتن ایرانی قوی خواهد شد.

دشمنان از ایران قوی می‌ترسند

وی بیان کرد: دشمنان از ایران قوی می‌ترسند، ایران قوی‌ای که مردم و حاکمیت پیوند محکم و جدایی ناپذیری با هم دارند؛ از این رو دشمن روی این موضوع حساب باز کرده که این مولفه نرم جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: از آنجا که دشمنان ما در گذشته انواع و اقسام راه‌ها را برای ضربه زدن به ایران اسلامی امتحان کرده و نتوانسته‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند لذا اکنون درصدد ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت هستند.

زرگر تاکید کرد: انتخابات در حقیقت تجلی اراده مردم است و در سایه حضور باشکوه و گسترده ملت ایران پای صندوق آرا قطعا امنیت، پیشرفت و مردم سالاری دینی تحقق خواهد یافت.

وی در خصوص نقش خواص در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات اظهار کرد: خواص باید مردم را اقناع کرده و ابعاد مختلف اهمیت شرکت در انتخابات را برای آحاد جامعه تبیین کنند.

حضور حداکثری در انتخابات عامل مصونیت کشور است

زرگر ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمنان نظام همواره در حال برنامه‌ریزی و حمایت از گروه‌های معاند هستند خواص باید نقش ویژه خود را ایفا کنند و پای صحنه آمده و مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات عامل مصونیت کشور است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به جهانیان ثابت می‌کند که مردم پای انقلاب و آرمان‌های میهن اسلامی ایستاده‌اند و سرنوشت کشور برای آنان اهمیت دارد.

فرماندار آوج با اشاره به پیامدهای مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد: قطعا مشارکت حداکثری، چهره‌ای مردم سالار از ایران به نمایش می‌گذارد و حاکی از پیوند مردم با حاکمیت است.

وی در پایان گفت: حضور پرشور پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد که مردم نسبت به مسائل کشور دغدغه داشته و حساس هستند و می‌خواهند که خود سرنوشت کشور را تعیین کنند و اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهند داد.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان