۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دشمنان از حضور مردم در صحنه انتخابات هراس دارند
کد خبر: ۳۶۷۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۲۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار بوئین زهرا:

دشمنان از حضور مردم در صحنه انتخابات هراس دارند

فرماندار بوئین زهرا گفت: دشمنان ایران همیشه از حضور مردم در صحنه هراس دارند و ملت ایران هم همواره با شرکت پرشور خود در انتخابات، راهپیمایی‌ها و تمامی صحنه‌های حساس حامی نظام و انقلاب بوده و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دشمنان از حضور مردم در صحنه انتخابات هراس دارند
محمد ادیب رامندی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: ساختار جمهوریت نظام با حضور مردم است که محقق می‌شود و مردم با رای دادن خود در حقیقت برای استمرار جمهوریت نظام نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: تک تک آرای ملت ایران اسلامی پیامد ملی و بین‌المللی را به دنبال دارد و می‌تواند اقتدار آفرین بوده و در تمام ابعاد توسعه‌ای کشور و منطقه‌ای و بین‌المللی تاثیرگذار باشد.

فرماندار بوئین زهرا تصریح کرد: رسانه‌های معاند به اشکال مختلف سعی دارند به مردم ایران اینگونه القا کنند که رای آنان بی‌تاثیر است و با ناامیدی و یاس‌آفرینی برای دلسرد کردن مردم جهت حضور پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب با انواع توطئه و نیرنگ برای تحقق اهداف خود برنامه‌ریزی کرده‌اند اما به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره نقشه‌های آنان نقش بر آب شده است.

ادیب رامندی تاکید کرد: کار دشمن، دشمنی است، اگر آرای مردم مهم نبود چرا رسانه‌های معاند با انواع شیوه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دشمنان از سویی بیان می‌کنند که رای ملت ایران در تعیین سرنوشت خود بی‌تاثیر است و از سوی دیگر تلاش می‌کنند که مردم را از حضور در انتخابات منع کنند که این رفتارها حاکی از تناقض در رفتار دشمنان ایران است.

دشمنان ایران سرافراز همیشه از حضور مردم در صحنه هراس دارند

این مسئول عنوان کرد: دشمنان ایران سرافراز همیشه از حضور مردم در صحنه هراس دارند و ملت ایران هم همواره با شرکت پرشور خود در انتخابات، راهپیمایی‌ها و تمامی صحنه‌های حساس حامی نظام و انقلاب بوده و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته در طول این سالها انقلاب خود را به تمام دنیا صادر کند و همین عامل ترس و هراس دشمن شده است، البته ما در کشور مشکلات زیادی هم داریم اما مردم ایران دارای بصیرت هستند و کاستی‌ها و مشکلات موجود را پای انقلاب و نظام نمی‌نویسند.

ادیب رامندی اذعان کرد: همه ابرقدرت‌ها و کشورهای متخاصم به دنبال طراحی نقشه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، یک روز با تحمیل جنگ و روزی دیگر با اعمال تحریم‌ها و ترور و خرابکاری یا شبهه افکنی در فضای مجازی به دنبال اهداف شوم خود هستند و از دشمنی خود دست برنمی‌دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام باید بدانند که مردم ایران اسلامی با شرکت باشکوه خود پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ کشور ثبت خواهند کرد.

فرماندار بوئین زهرا با بیان اینکه خواص و نخبگان با جهاد تبیین می‌توانند در شرایط کنونی نقش مهمی را ایفا کنند؛ ادامه داد: کشور ایران با وجود تمام محدودیت‌ها و فشارهای ناشی از تحریم‌ها همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است و همچون خورشید می‌درخشد و در این راستا خواص باید دستاوردهای نظام و انقلاب را بازگو کرده و برای مردم روشنگری کنند.

خواص باید در صف مقدم انتخابات باشند

وی با تاکید براینکه خواص باید در صف مقدم انتخابات بوده و مردمی باشند و خدمتگزاری سالم و صادق برای ملت باشند؛ گفت: مردم آگاه و بصیر ایران گاهی مواقع حتی از خواص هم جلوتر بودند که این از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای داشتن انتخابی اصلح مردم هم باید دقت نظر داشته باشند و برنامه کاندیداها را مطالبه کنند زیرا بعضا شاهد تهمت و افترا و تخریب برخی کاندیداها توسط برخی دیگر از آنان هستیم اما باید بدین نکته توجه داشت که هرچند کارهای بر زمین مانده زیادی در کشور داریم اما اقدامات بزرگ زیادی هم انجام شده است به طور مثال ما اکنون در شهرستان بوئین زهرا بیکاری نداریم و هیچ کارخانه تعطیلی در این شهرستان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در حوزه راهسازی و دانش بنیان، پرتاب ماهواره‌ به فضا، در بحث نانو و سلول‌های بنیادی اقدامات خوبی انجام شده ضمن اینکه عضویت ایران در بریکس و شانگهای از ره‌آوردهای دولت است اما نمی‌توان فشارها و تحریم‌های دشمنان را هم انکار کرد.

ادیب رامندی گفت: از همه مردم که عرق ملی‌گرایی و وطن دوستی دارند تقاضا دارم با وجود انتقادهایی که نسبت به برخی عملکردها وجود دارد اما پای صندوق‌های رای حاضر شوند زیرا شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

وی در پایان بیان کرد: باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به منویات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و نشان دهیم که وفادار به انقلاب هستیم و به عشق شهید سردار سلیمانی و میهن عزیز و آرمان‌های امام راحل و شهدا در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان