۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین جوانان نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات هستند
کد خبر: ۳۶۷۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۶ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

جوانان نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات هستند

استاندار قزوین گفت: انتخاب درست آینده را تضمین می‌کند و باید هر کس که در هر جایگاهی است دیگران را برای حضور و مشارکت در انتخابات قانع کند.

جوانان نقش‌آفرینان اصلی در انتخابات هستند
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین »، محمد مهدی اعلایی در جشنواره جوان برتر ایرانی که عصر (شنبه) 5 اسفند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قدردان جوانانی هستیم که با پشتکار و صلابت و دلسوزی نسبت به آینده کشور زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند؛ مشکلات را تحمل می‌کنند ولی زندگی سالم را ترجیح می‌دهند.
 
وی افزود: افتخارآفرینی فقط آنهایی نیستند که ظهور و بروز می‌کنند بلکه جوانانی که مسیر زندگی در مسیر ارزش‌های انسانی و اعتقادی پیش می‌برند انسان موفقی هستند؛ کسی که در مقابل هوای نفس می‌ایستد و با آن می‌جنگد او جوان موفق است.
 
این مسئول ادامه داد: توفیقات نظام جمهوری اسلامی در این ۴۵ سال گذشته متکی به جوانان و تلاش‌های آنها بوده است. قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در صنایع دفاعی توسط جوانان به دست آمده است و همینطور همه عرصه‌ها.
 
استاندار قزوین اظهار کرد: در استان قزوین هم اکثرا رویه بر این بوده و تلاش شده که زمینه ظهور و بروز جوانان در استان ملموس باشد هم استقرار آن‌ها در مجموعه‌های مدیریتی که از جوانان موفق استفاده و در همه عرصه‌ها اعم از ورزشی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی به کارگیری شدند.
 
وی اضافه کرد: یکی از اتفاقات مهم این روزها انتخابات مجلس شورای اسلامی است که جوانان عزیز جزو قشرهایی از جامعه هستند که ضرورت دقت و انتخاب آنها در سرنوشت آینده آن‌ها بسیار موثر است.
 
اعلایی تاکید کرد: تصمیمی که توسط منتخبین ما گرفته می‌شود سرنوشت و آینده اقتصادی، سربازی، تحصیلی و مالی، آینده شغلی و... جوان ما را رقم می‌زند.
 
وی ادامه داد: توجه بر کیفیت در انتخابات باید در کنار توجه بر حضور در انتخابات جدی گرفته می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تصمیماتی که این روزها برای حقوق و مدت سربازی گرفته شده یا تصمیماتی که برای کنکور گرفته شده در یکی دو سال گذشته همه این‌ها توسط نمایندگانی که ما انتخاب کرده‌ایم انجام شده است.
 
وی اظهار کرد: یک تصمیم درست آینده همه را می‌تواند به شکل درست و مثبت تغییر دهد و یا یک تصمیم غلط و نادرست و کارشناسی نشده می‌تواند آینده را تغییر دهد.
 
اعلایی ادامه داد: مجلس وظیفه ریل‌گذاری دارد و نماینده‌ها در آن موثر هستند؛ بعضاً یک رای در مجلس هم کل یک قانون را تغییر داده است قوانینی که شاید ده‌ها سال تغییر نمی‌کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب درست آینده را تضمین می‌کند و توصیه بنده این است که هر کس در هر جایگاهی است دیگران را برای حضور و مشارکت در انتخابات قانع کند.
 
انتهای خبر /۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان