۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین محدودیت ترافیکی خیابان شهدای قزوین در جشن نیمه شعبان
کد خبر: ۳۶۷۳۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۶ ساعت: ۲:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خبرداد:

محدودیت ترافیکی خیابان شهدای قزوین در جشن نیمه شعبان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: در روز نیمه شعبان برای خیابان شهدا از ساعت هشت صبح تا ۲۱ محدودیت ترافیکی خواهیم داشت که با توجه استقبال مردمی امکان تمدید تا ساعت ۲۳ نیز وجود دارد.

محدودیت ترافیکی خیابان شهدای قزوین در جشن نیمه شعبان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی « صبح قزوین»، محمد خورشیدی روز شنبه در نشست خبری باموضوع «جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان» که در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی و سیاست کلان دولت فراهم کردن شرایط برای ایجاد نشاط اجتماعی است.
 
وی افزود: برگزاری اعیاد و جشن‌های میلاد ائمه‌اطهار(ع) به طریق اولی یکی از ظرفیت‌های بزرگ در زمینه نشاط اجتماعی است که ما وظیفه داریم شرایط را برای این منظور بستر سازی کنیم.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: در جشن غدیر و میلاد حضرت رسول (ع) این بسترسازی ایجاد شد و مردم استقبال زیادی کردند و در روز نیمه شعبان نیز امیدواریم بتوانیم این مهم را برای مردم فراهم کنیم.
 
وی با تقدیر از شورا و شهرداری در پشتیبانی این گونه مراسمات تصریح کرد: در دنیایی که هر سازمان به دنبال برجا گذاشتن نام و نشانی از خود و عملکرد خود در بین مردم است، اینکه در این‌گونه مراسمات تمام اسم‌ها و عنوان‌ها کنار گذاشته می‌شود و کارها تحت عنوان یک ستاد مردمی ارائه می‌شود بسیار ستودنی است.
 
خورشیدی ادامه داد: نمونه این نوع نگرش در اربعین اتفاق می‌افتد که تمام دستگاه‌ها و نهادها در تعامل با هم یک هدف را دنبال می‌کنند با محوریت گروه‌های مردمی همه تحت یک مجموعه که آن هم ستاد اربعین است فعالیت می‌کنند، بدون اینکه دنبال نام و نشانی از خود باند و این یک چرخش امید آفرین است.

 
وی یادآور شد: علاوه بر جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در خیابان شهدا، امروز در ۲۰ محله جشن و در ۱۰ مسجد و امامزاده مراسم احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین تصریح کرد: در تمام شهرستان‌ها جشن نیمه شعبان به عنوان کارویژه به صورت مشترک در خیابان اصلی شهرها برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در روز نیمه شعبان برای خیابان شهدا از ساعت هشت صبح تا ۲۱ محدودیت ترافیکی خواهیم داشت که با توجه استقبال مردمی امکان تمدید تا ساعت ۲۳ نیز وجود دارد.
 
خورشیدی خاطرنشان کرد: جشن خیابانی نیمه شعبان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۰ با محوریت خانواده برگزار می‌شود و برای همه گروه‌های سنی برنامه پیش‌بینی شده است.
 
وی با اشاره به موضوع انتخابات پیش‌رو بیان کرد: در حوزه انتخابات و لزوم مشارکت و برای پاسخگویی به شبهات، غرفه‌های تبیینی و تریبون آزاد در این جشن در نظر گرفته شده است.
 
خورشیدی در پایان گفت: باید از بستر دولتی‌سازی به سمت مردمی‌سازی حرکت کنیم، ما در مجموعه استانداری به عنوان بازوی حمایتی و تسهیلگری برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات مردمی قرار خواهیم داشت و آنان را حمایت خواهیم کرد.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان