۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین انتخابات عظمت و شکوه ایران است
کد خبر: ۳۶۷۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۶ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

انتخابات عظمت و شکوه ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امروز مسئله انتخابات به شکوه و عظمت ایرانی تبدیل شده است و همه به آن اذعان داریم.

انتخابات عظمت و شکوه ایران است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس کاظمی در جشنواره جوان برتر ایرانی که عصر دیروز در سالن آمفی تئاتر علوم پزشکی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به خصوص روز جوان اظهار کرد: در طی ۴۵ سال بعد از انقلاب نقاط مهم و نورانی داریم و یکی از این نقاط که باید توجه و صیانت کرد موضوع ظرفیت عظیم نیروی جوانی است که امروز در سراسر کشور وجود دارد.

وی افزود: کشور امروز مدیون بازوان قدرتمند جوان ایرانی است و حقیقتاً در هر عرصه و میدانی که موفقیتی حاصل شده و حماسه‌ای سروده جوان ایرانی در آن است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: این تصویر و شایستگی جوان ایرانی نباید از تصویرها دور بماند.
 
این مسئول تصریح کرد: دشمن این روزها در پی تخریب چهره‌های نویدبخش و تحسین برانگیز یعنی جوانان است که نشان دادند پرچمدار عظمت و پیشرفت هستند.

کاظمی ادامه داد: نباید اجازه داد روایت‌های وارونه از جوان ایرانی تصورات دیگری از اذهان نشان دهد.
 
وی بیان کرد: واقف به تمام مشکلات جوانان بوده و در تلاش برای رفع آن هستیم.
 
این مسئول اظهار کرد: مرکز رویان که یکی از افتخارات کشور دو ویژگی بارز دارد یکی جوان بودن و دیگر اینکه اکثریت جزو بانوان هستند.
 
وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد در این مرکز را جوانان تشکیل داده‌اند موضوعی که رسانه‌ها کمتر به آن می‌پردازند.
 
کاظمی تاکید کرد: در دوره قبل حوالی سال ۹۰ توقفی در این موضوع پیش آمد اما در حال حاضر متوسط سن فعالان هوا و فضا و دانشمندان این حوزه بین ۳۰_۳۴ سال است.
 
وی اذعان کرد: این نقطه قوت و امید دائم باید به آن پرداخت و تکریم کرد چراکه دشمن به نقاط ضعف این مملکت ضریب می‌دهد و با آمارها بازی و وارونه نمایی می‌کند.
 
معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه مخصوصا در این ایام انتخابات با آمار بازی می‌کنند، گفت: اگر انتخابات در جمهوری اسلامی نمایشی بود و تاثیر نداشت اینقدر با آن دشمنی نمی‌کردند.
 
کاظمی افزود: واقعاً انتخابات بی‌فایده است؟ واقعاً حضور مردم در صحنه‌های تاریخی و حساس بی‌ثمر و بی‌فایده است؟ اگر اینطور است چرا بیش از یکسال است که دشمن با تمام ظرفیت و قوا در تلاش است که مردم را ناامید و از حضور در پای صندوق‌های رای مأیوس کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مسئله انتخابات به شکوه و عظمت ایرانی تبدیل شده است و همه به آن اذعان داریم که اوج و اقتدار ایرانی است.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان