۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۵ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین:

جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در قزوین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ شب در خیابان شهدای قزوین در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حسین برجی در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع «جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان» که ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در قزوین از ساعت 14 الی 20 شب در خیابان شهدای قزوین در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود، برای برگزاری این جشن بزرگ از دو ماه گذشته جلساتی را به دعوت کمیسیون فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین را با فعالین فرهنگی برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسات نظرات گروه‌های مردمی، هیات‌های مذهبی، هنرمند آن و ورزشکاران استفاده و با جمع‌بندی ستاد مردمی نیمه شعبان با مشارکت 31 نهاد و گروه‌های مردمی شکل گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به برنامه‌های این سازمان در جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان تصریح کرد: برنامه‌های شهرداری قزوین در جایگاه اصلی همایش در خیابان شهدا صورت می‌گیرد، با دعوت از آقای ابوذر روحی سرود «سلام فرمانده 3 » با مشارکت گروه 200 نفره بنات‌الحیدر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن توسط آقای شهسواری قاری برجسته استان قزوین، اجرای بیش از 20 گروه سرود، اجرای برنامه سرگرمی توسط عمو نیما و مهران برای کودکان، اجرای نمایش عروسکی، اجرای تواشیح توسط گروه رضوان، اجرای نمایش توسط هنرمندان قزوینی از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

برجی با اشاره به اجرای موسیقی توسط آقایان شهادتی و سهرابی در جایگاه اصلی، بیان کرد: در جایگاه فرعی در ابتدای شهدا اجرای مولودی مادحین اهل بیت(ع)، برنامه فرهنگی، اجرای سرود توسط گروه‌های مردمی، برنامه‌های ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین یک جایگاه ورزشی در ابتدای مسیر به منظور اجرای نمایش ورزشی به هیات‌های ورزشی اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: فضای باز جلوی مسجد جامع برای اجرای برنامه شاد کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و همچنین برنامه بداهه‌نویسی نام و القاب امام عصر(عج) با نام مشق انتظار از ساعت 14 الی 17 در خانه موزه ابوترابی با مشارکت خوشنویسان قزوینی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: اجرای طراحی با موضوع انتظار توسط استاد دلزنده، برپایی ایستگاه فرهنگی، خدمات تبیینی و غرفه‌های پاسخ به سوالات و شبهات از دیگر برنامه‌های تدارک دیده برای جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان است که امیدداریم با مشارکت خوب مردم قزوین خاطرات خوبی از این مراسم برای مردم به یادگار بماند.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان