۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین منتقدان و گله مندان هم از مشارکت در انتخابات نفع خواهند برد
کد خبر: ۳۶۷۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۵ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم سمنان:

منتقدان و گله مندان هم از مشارکت در انتخابات نفع خواهند برد

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه میزان مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، صیانت از حقوق ملت تقویت شده و نفع آن به همه حتی منتقدان و گله مندان هم خواهد رسید.

منتقدان و گله مندان هم از مشارکت در انتخابات نفع خواهند برد
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبر تحلیلی «صبح قزوین»، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه جریان ضد انقلاب در تلاش است که بر بی اثر بودن حضور مردم در انتخابات تاکید کرده و مردم را ناامید کند، گفت: خوراک دهی اصلی برای مشارکت پایین در انتخابات از خارج از مرزهای کشور پمپاژ می شود.
 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی در داخل ژست اپوزیسیون به خود گرفتند، تصریح کرد: برخی چهره ها یا جریانات سیاسی در داخل کشور همصدا با دشمنان ملت و انقلاب بر تبل ناامید کردن مردم می کوبند غافل از اینکه ناامید کردم مردم دشمن را جسور تر خواهد کرد.
 
گلرو با بیان اینکه مشارکت پایین در انتخابات نشان خواهد کد که فضاسازی های خارجی برای ناامید کردن مردم اثربخش بوده است، ادامه داد: محقق شدن این مسئله راه نفوذ موج سواری رسانه های غربی و ضد انقلاب بر افکار عمومی را هموار می کند و در نهایت ملت ما و افکار عمومی ایران بیشترین خسارت را متحمل خواهد شد.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه مشارکت پایین مردم در انتخابات زمینه ساز اعمال فشار های بین المللی و تحریم های جدید خواهد بود، گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت بالا در انتخابات، حضور حداکثری در انتخابات به نفع ملت است.
 
گلرو با اشاره به اینکه حتی کسانی که منتقد و گله مند نسبت به وضع موجود هستند نیز باید در انتخابات مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: هرچه میزان مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، صیانت از حقوق ملت تقویت شده و نفع آن به همه حتی منتقدان و گله مندان خواهد رسید.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان