۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین از دستگیری باند سرقت تلفن همراه تا به دام افتادن قاتل در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۳۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۴ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس امروز بخوانید؛

از دستگیری باند سرقت تلفن همراه تا به دام افتادن قاتل در قزوین

رئيس پليس آگاهي استان قزوین از دستگيري اعضاي باند سه نفره سارقان تلفن همراه با ۹ فقره سرقت در قزوين خبر داد.

از دستگیری باند سرقت تلفن همراه تا به دام افتادن قاتل در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط عممی پلیس قزوین؛ سرهنگ عزيزي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام چند فقره سرقت تلفن همراه به مرکز فوريتهاي پليسي 110 در سطح شهرستان قزوين دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار اين پليس قرار گرفت .

وي افزود: در اين راستا ماموران انتظامي با تلاش شبانه‌روزي در نتيجه اقدامات فني و تخصصي و گشت زني هدفمند خود موفق به شناسايي دو نفر از سارقان حرفه‌اي شده که در يک عمليات ضربتي و برنامه‌ريزي شده آن‌ها را در يکي ار محلات شهرستان قزوين دستگير و در بازرسي از انها دو قبضه سلاح سرد و تعداد چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئيس پليس اگاهي استان بيان داشت: متهمان دستگير شده در تحقيقات تکميلي پليس به 9 فقره سرقت و فروش تلفن همراه ،با همدستي يک نفر مالخر در سطح شهرستان قزوين اعتراف کردند .

سرهنگ عزيزي در پايان با اشاره به دستگيري مالخر و کشف تعداد زيادي تلفن مسروقه از محل اختفاي وي، بر عزم جدي پليس در برخورد با سارقان و مخلان امنيت عمومي تأکيد و از شهروندان خواست؛ ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

سارقان تجهيزات ريلي دستگير شدند
سرهنگ بهرام منصوري در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان در پي وقوع چند فقره سرقت تجهيزات ريلي، بررسي موضوع را در دستور کار قراردادند.

وي گفت: تيم‌هاي گشت انتظامي اقدام به گشت زني‌هاي هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه کردند که با انجام اقدامات پليسي دو نفر سارق تجهيزات ريلي در شهر شريف آباد شناسايي و دستگير شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان البرز با اشاره به کشف مقاديري اموال مسروقه مربوط به ريل آهن از مجرمان خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات پليس به جرم خود مبني بر سرقت تجهيزات ريلي اعتراف کردند.

سرهنگ منصوري ارزش ريالي اموال کشف شده را برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر 500 ميليون ريال عنوان کرد و خاطرنشان کرد:متهمان با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

نوشيدني هاي قاچاق به مقصد نرسيد

سرهنگ کورش عزيزي اظهار داشت: ماموران يگان امداد شهرستان تاکستان حين کنترل خودروهاي عبوري در آزادراه قزوين-زنجان به يک دستگاه خودرو سواري روآ مشکوک و جهت بررسي بيشتر دستور ايست آن را صادر کردند.

وي افزود: راننده خودرو بدون توجه به هشدارهاي و علائم پليس اقدام به متواري شدن از محل کرد که پس از طي مسافتي با سرعت عمل و هوشياري مأموران گشت انتظامي خودروي مذکور متوقف و در بررسي‌هاي انجام شده 696 قوطي نوشيدني انرژي‌زاي قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانوني و معتبر گمرکي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان با اشاره به اينکه ارزش محموله توقيفي برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 300ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: در اين راستا يک نفر دستگير و براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

دستگيري قاتل جوان 25 ساله در شريف آباد
سرهنگ اميرحسام عزيزي اظهار داشت:در پي وقوع يك فقره درگيري خياباني منجر به قتل با سلاح سرد در بيست و پنجم بهمن‌ماه سال جاري در شريف آباد شهرستان البرز، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و مطلع شدند كه قاتل پس از درگيري با مقتول 25 ساله متواري و به يکي از استان‌هاي شرقي فرار کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان قزوين تصريح کرد: ماموران پليس با اقدامات فني موفق شدند مخفيگاه قاتل را شناسايي و با رصد انجام شده قاتل را هنگام بازگشت به قزوين دستگير كنند.

سرهنگ عزيزي با بيان اينكه قاتل در بازجويي اوليه به جرم خود معترف شده است ، گفت: متهم پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان