۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین رونمایی از کمپین «آیندۀ حتمی و نزدیک جهان» در وبسایت منتظر
کد خبر: ۳۶۷۲۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی استان قزوین خبر داد:

رونمایی از کمپین «آیندۀ حتمی و نزدیک جهان» در وبسایت منتظر

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی استان قزوین از رونمایی کمپین «آیندۀ حتمی و نزدیک جهان» در وبسایت منتظر خبر داد.

رونمایی از کمپین «آیندۀ حتمی و نزدیک جهان» در وبسایت منتظر
رضا امیری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، از رونمایی صفحۀ اختصاصی «آیندۀ حتمی و نزدیک جهان» در وبسایت منتظر خبر داد و اظهار کرد: این کمپین از یوم الله 22 بهمن با عنوان «آیندۀ حتمی و نزدیک جهان» شروع شده و محتواهای متنوعی در وبسایتی با نام وبسایت منتظر با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و فرهنگ انتظار بارگذاری شده است.

وی در ادامه افزود: این صفحه اختصاصی کاری از رسانه رسمی استاد محمد شجاعی است که در وبسایت منتظر رونمایی شده و در واقع استاد محمد شجاعی در کتاب «آینده حتمی و نزدیک جهان» از اسراری پرده‌برمی‌دارد که الزام آماده شدن برای طور دیگر زیستن را به انسان‌ها القا می‌کند.

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد: زندگی کردن در جامعه‌ای امن، آزاد و عدالت‌محور، که تک‌تک افراد آن در شادی و آرامشِ حقیقی و مهرورزی نسبت به یکدیگر باشند، از بزرگ‌ترین آرزوهایی است که هر انسان آزاده‌ای در دل خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دنیا در جنگ تمدن‌ها به صحنه نهایی خویش رسیده است، دو الگوی تمدنی شامل تمدن شیطان و تمدن حق روبه‌روی هم صف‌آرایی می‌کنند و در این میان تمدنی برنده خواهد بود که قدرتمندتر باشد.

امیری در توضیح این کمپین تصریح کرد: در وبسایت منتظر با طراحی صفحه اختصاصی «آینده حتمی و نزدیک جهان» پیرامون پژوهش‌ها و مطالعات صورت گرفته به بیان این حقیقت انکارناپذیر در فرم‌های مختلف محتوایی پرداخته است تا سهم خود را در آگاه‌سازی هر چه بیشتر انسان‌ها ایفا کرده باشد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به این محتواها به وبسایت منتظر به آدرس https://montazer.ir/la56 وارد شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در میانه این صفحه کتاب صوتی "انقلاب اسلامی و آینده جهان" و فایل‌های صوتی کارگاه "مبانی انسان‌شناسی در تمدن نوین اسلامی" قابل مشاهده است که علاقمندان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین کمپین بین‌المللی با کلیدواژه "Who is mahdi ?" طراحی شده است که می‌خواهد امام زمان و ابعاد انقلاب اسلامی را نیز به جهانیان معرفی و آشنا کند که این کمپین نیز در همین وبسایت به زودی بارگذاری خواهد شد.

انتهای خبر/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان