۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین سپاه از هیچ کاندیدا و حزب خاصی جانب‌داری نمی‌کند
کد خبر: ۳۶۷۲۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

سپاه از هیچ کاندیدا و حزب خاصی جانب‌داری نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در موضوع انتخاب کاندیداها گفت: سپاه از هیچ فرد و حزب خاصی جانب‌داری نمی‌کند و رسالت خود برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه را روشنگری و معرفی مولفه‌های کاندیدای اصلح ترسیم کرده است.

سپاه از هیچ کاندیدا و حزب خاصی جانب‌داری نمی‌کند
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی در نشست تعاملی رسانه با مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که صبح چهارشنبه دوم اسفندماه در سپاه استان قزوین برگزار شد گفت: بنیان‌گذار انقلاب تاکید کردند که «نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد». جامعه امروز نیازمند تشریح و تبیین واژه نامحرمان و نااهلان است.
 
وی عنوان کرد: نامحرم کسی است که دل در گرو دشمن دارد و وابستگی او به دشمن از رفتار و عملکرد او کاملا نمایان است و دست روی دست گذاشته و چاره برون رفت از مشکلات کشور را در برداشتن تحریم‌ها می‌داند.
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیاری از مسائل کشور ما راهکار داخلی دارد نه خارجی چراکه هنوز تحریمی برداشته نشده اما با راهکار داخلی در زمینه فروش نفت به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.
 
وی اظهار کرد: ما می‌توانیم یعنی محرم‌ها دست به کار شده و مشکلات کشور را یکی پس از دیگری مرتفع می‌کنند اما وقتی پای نامحرمان در میان باشد دائماً تحریم‌ها را بن‌بستی برای پیشبرد کار‌ها تصور می‌کنند.
 
یوسفی تاکید کرد: ضربه‌ای که نا اهل به کشور وارد می‌کند بیشتر از نامحرم است، نا اهل در پوششی خود را صاحب اهلیت معرفی می‌کند که تشخیصش برای دیگران بسیار دشوار است.
نااهل، محور تفرقه است
وی افزود: نااهل، محور تفرقه است و وحدت آفرینی از او انتظار نمی‌رود. امروز اگر افرادی در مناصبی قرار بگیرند که تخصص و تعهد لازم را ندارند نااهلند و ضربه‌ای که آنها به ساختار کشور وارد می‌کنند بسیار بیشتر از نامحرمان است.
 
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: باید در انتخابات نااهلان و نامحرمان را به مردم معرفی کنیم تا آنها برای ورود به جایگاه‌های مهم و حساس کشور راهی نداشته باشند.
 
وی در رابطه با اصل حضور در انتخابات عنوان کرد: سرمایه‌گذاری دشمن در عدم حضور است و امسال بیشتر از دوران گذشته روی عدم مشارکت مردم حساب باز کرده‌اند و این در حالی است که امسال بیشترین تنوع و آمار تایید صلاحیت‌ شده‌ها را شاهد هستیم.
 
یوسفی گفت: در فضای انتخاباتی پیش‌رو تنوع در افکار و دیدگاه‌های کاندیداهای تایید صلاحیت شده رقابت انتخاباتی را پر رنگ‌تر کرده است که می‌تواند به شور‌آفرینی منجر شده و پیشگیری می‌کند از اینکه  کشور بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
 
 
وی اظهار کرد: هیچ زمانی مثل امروز حق و باطل به‌ هم آمیخته نشده بود و لازم به ذکر است که فتنه از ترکیب حق و باطل ایجاد می‌شود.

برخی از مسئولین و مقامات در جامعه تصور می‌کنند که «اصول‌ دین» هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در موضوع انتخاب کاندیداها تصریح کرد: مروج این تفکر باشیم که خود مردم باید به تشخیص برسند و نیازی به پایبندی به افراد و لیست‌های معرفی شده از سوی احزاب مختلف وجود ندارد. کمک کنیم مردم تصمیم درست بگیرند و نباید شان آنها را زیر سوال برد.

یوسفی افزود: کلیت مجلس فعلی، انقلابی و قابل قبول بود. مجلسی انقلابی است که خوراک دشمن را تامین نکند اما علی‌رغم این محاسن در میزان اثرگذاری در حل مشکلات مردم جای بحث و بررسی وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: برخی از مسئولین و مقامات در جامعه تصور می‌کنند که «اصول‌ دین» هستند و اعتقادات مردم با ایمان یا عدم ایمان به شخص آنها سنجیده می‌شود. این هم از توهمات و آسیب‌های نااهلان است.


وی گفت: سپاه از هیچ فرد و حزب خاصی جانب‌داری نمی‌کند و رسالت خود برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه را روشنگری و معرفی مولفه‌های کاندیدای اصلح ترسیم کرده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان