۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمن می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرماندار آبیک:

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمن می‌شود

فرماندار آبیک گفت: هر اندازه مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای بالا باشد قطعاً دشمنان نظام و انقلاب هم از مواضع خود عقب‌نشینی خواهند کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمن می‌شود
حجت مددخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم حق دارند با ارائه نظراتشان در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و این امر هم با انتخاب افرادی که دارای برنامه هستند محقق می‌شود.

وی به نقش مهم مجلس در قانونگذاری و تعیین سرنوشت کشور اشاره کرد و افزود: مجلس از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و ریل‌گذاری آینده کشور توسط نمایندگان مجلس با تصمیم‌گیری‌ها و قانون‌گذاری صورت می‌گیرد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اقتدارآفرین است

فرماندار شهرستان آبیک عنوان کرد: مشارکت حداکثری و حضور چشمگیر مردم در صحنه برای نظام اقتدارآفرین است و اجازه طمع دشمنان را به آب و خاک این مرز و بوم نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشور در مباحث معیشتی و حوزه اقتصادی است، لذا هر اندازه مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای بالا باشد قطعاً دشمنان نظام و انقلاب هم از مواضع خود عقب‌نشینی خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: مشارکت پایین مردم در انتخابات موجب می‌شود تا دشمن راغب به افزایش تحریم‌ها و ایجاد تنگناهای بیشتر برای مردم و کشور شود.

وی بیان کرد: دشمنان در چند سال پیش مدام از گزینه‌های روی میز برای کشور ما صحبت می‌کردند اما امروز دیگر حرفی از گزینه روی میز ندارند و حتی اگر اتفاقی هم در پایگاه‌های آنان در منطقه رخ می‌دهد عنوان می‌کنند ما با ایران سرِ جنگ نداریم که نشان‌دهنده اقتدار ملی ایران است.

حضور مردم در صحنه موجب عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خصمانه خود می‌شود

مددخانی تصریح کرد: هر اندازه که مردم بیشتر در صحنه حضور داشته باشند اقتدار کشور هم افزون یافته و دشمن هم از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همانگونه که ما معتقدیم مشارکت حداکثری در انتخابات عامل اقتدار ملی و سربلندی نظام خواهد شد، دشمنان انقلاب و نظام می‌خواهند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند و با القای این موضوع به مردم ایران که رای شما هیچ تاثیری در وضعیت کنونی کشور نخواهد داشت موجب ناامیدی و دلسردی مردم از حضور پای صندوق‌های رای شوند.

فرماندار شهرستان آبیک عنوان کرد: دلسردی و ناامیدی مردم و در نتیجه عدم حضور آنان در انتخابات مایه موفقیت دشمن در رسیدن به اهداف شومش علیه ایران خواهد بود.

وی با اشاره به نقش خواص در آگاهی بخشی مردم برای حضور در انتخابات گفت: همه کسانی که در ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای تاثیرگذار بوده یا صاحب تریبون هستند، باید وارد میدان شوند تا با روشنگری و تبیین درست، اشخاصی را که دچار شک و تردید نسبت به حضور یا عدم حضور در انتخابات هستند را راهنمایی کنند و این یک تکلیف است.

مددخانی با اشاره به برنامه رسانه‌های معاند برای دلسردی مردم جهت حضور در انتخابات گفت: یکی از تلاش‌های رسانه‌های دشمن در رسیدن به مقاصد خود، ایجاد شک و تردید نسبت به باورها و افکار مردمی است که خواص در چنین شرایطی می‌توانند با جهاد تبیین و روشن کردن همه ابعاد موضوع، مردم را نسبت به باورها و ارزش‌ها پایبند و آنان را برای حضور در انتخابات مصمم سازند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان