۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ویژه‌خواران در استان قزوین ادب شدند
کد خبر: ۳۶۷۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سابق فرمانداری قزوین:

ویژه‌خواران در استان قزوین ادب شدند

سرپرست سابق فرمانداری قزوین گفت: اینکه بخشی از صاحبان قدرت به خودشان اجازه دادند و جرات کردند که اراضی و اموال مردم که متعلق به تمام مردم و به ویژه مستضعفان است را تصرف کنند و کاخ‌هایی را بسازند به تعبیر امام (ره) بزرگترین انحراف است.خوشبختانه افتخار استان قزوین این است که در مقابل انحرافات ساکت نماندیم و تا حد زیادی متوقف شد.

ویژه‌خواران در استان قزوین ادب شدند
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، غلامحسن اسلامی  صدر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نشان می‌دهد که هنوز مردم امیدوار هستند تا هدف انقلاب اسلامی که تحقق عدالت است محقق شود.

وی افزود: به بیان حضرت امیر هدف حکومت اسلامی هم برقراری عدالت است و قبول حکومت را خروش و خروج علیه «کظه ظالم» می‌دانند.

سرپرست سابق فرمانداری قزوین گفت: شاید قبل از این ما در تعبیر این لغت کظه فقط پرخوری را در نظر می‌گرفتیم. ولی تعبیر دقیق آن حالتی از پرخوری است که در آستانه تهوع است. در واقع ظالم به حدی ظلم می‌کند و شکمش را پر می‌کند که حال خودش هم بد می‌شود.

اسلامی صدر ادامه داد: امیرالمومنین می‌فرمایند که خداوند از تمام علما یعنی همه کسانی که از وضعیت آگاه هستند نیز اقرار گرفتند که باید مقابل ظالمان بایستند.

وی اضافه کرد: هر گاه ما ببینیم که حاکم و اجزای حاکم که همه ما هم مشمول آن می‌شویم، قیام و خروش علیه کظه ظالمان را فراموش کرده‌ایم، بدانیم که راه را اشتباه رفته‌ایم.

سرپرست سابق فرمانداری قزوین افزود: هر اتفاقی که در این استان افتاده خود ما هم هر کدام به نوعی در آن دخیل بودیم. یا مستقیماً اقدام می‌کردیم و یا بودیم و می‌شنیدیم و به تعبیر حضرت امیر جزو علما بودیم اما وظیفه خود را انجام ندادیم.

اسلامی صدر گفت: در استان انحرافاتی اتفاق افتاد که بخشی از بزرگان استان مقابل این انحرافات ایستادند از جمله آیت‌الله عابدینی که پرچمداری کردند و بسیاری از انقلابیون و دردمندان استان مقابل این انحرافات ایستادند.

وی بیان کرد: اینکه بخشی از صاحبان قدرت به خودشان اجازه دادند و جرات کردند که اراضی و اموال مردم که متعلق به تمام مردم و به ویژه مستضعفان است را تصرف کنند و کاخ‌هایی را بسازند به تعبیر امام (ره) بزرگترین انحراف است.

سرپرست سابق فرمانداری قزوین تصریح کرد: امام (ره) فرمودند؛ اگر روزی مسئولان به اشرافی‌گری گرایش پیدا کنند باید آن روز فاتحه انقلاب را خواند.

وی بیان کرد: خوشبختانه افتخار استان قزوین این است که در مقابل انحرافات ساکت نماندیم و تا حد زیادی متوقف شد.

اسلامی صدر تصریح کرد: امیدواریم با اتفاقاتی که در این دوره دولت به ویژه تیم استانداری قزوین دیگر شاهد بروز و ظهور این اتفاقات نباشیم و آن بخش از صاحبان قدرت که فکر می‌کنند اگر بخشی از قدرت در دستشان قرار گرفته و می‌توانند هر کاری بکنند متوجه خطای خود شده باشند و امیدواریم که این راه ادامه پیدا کند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان