۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین جفا در حق فرمانداری قزوین!
کد خبر: ۳۶۷۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین گلایه کرد:

جفا در حق فرمانداری قزوین!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در واکنش به حاشیه‌سازی‌های رخ داده درمورد فرمانداری قزوین اظهار کرد: هم گفته شد و هم نوشته شد که فرمانداری قزوین هیچ وقت فرماندار نداشته است! در حالی که این موضوع حقیقتاً جفا بود.

جفا در حق فرمانداری قزوین!
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، امروز طیب ملکی‌پور با حکم وزارت کشور و در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین به عنوان فرماندار جدید شهرستان قزوین معارفه شد.

با آغاز به کار دولت سیزدهم و استقرار تیم مدیریتی جدید در استان با محوریت محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، انتصابات جدید به ویژه در فرمانداری‌ها رقم خورد به طوری که تمامی فرمانداران استان قزوین از مدیران بومی انتخاب شدند.

شهرستان قزوین در بدو کار دولت سیزدهم فرماندار خود را شناخت و عباس کاظمی که اکنون معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین را هدایت می‌کند نیز به عنوان فرماندار قزوین منصوب شد.

با اضافه شدن عباس کاظمی به تیم مدیریتی استانداری قزوین نیز غلامحسن اسلامی صدر به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شد که پس از چند ماه تصدی این سمت نیز به دلیل رسیدگی به پرونده وی در مراجع قضائی درخصوص مطالبه‌گری درمورد زمین‌خواری هفتسنگان مدتی از سرپرستی فرمانداری قزوین کنار گذاشته شد تا نتیجه رسیدگی به پرونده او مشخص شود. در این مدت هم مجدد عباس کاظمی با حفظ سمت در معاونت سیاسی استانداری نیز سرپرست فرمانداری قزوین را برعهده گرفت تا اینکه امروز اول اسفندماه 1402 با حکم وزارت کشور طیب ملکی‌پور به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.

عباس کاظمی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قزوین در واکنش به حاشیه‌سازی‌های رخ داده درمورد فرمانداری قزوین اظهار کرد: هم گفته شد و هم نوشته شد که فرمانداری قزوین هیچ وقت فرماندار نداشته است! در حالی که این موضوع حقیقتاً جفا بود.

وی افزود: فرمانداری قزوین از اولین روز تغییر در دولت سیزدهم با حکم وزیر کشور فرماندار داشت و امروز هم که معرفی فرماندار جدید اتفاق می‌افتد با حکم وزیر کشور فرماندار منصوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: واقعاً متعجب شدم که گفته شد و نوشته شد که قزوین هیچ وقت فرماندار نداشته است!؛ در این نوع نگرش و این نوع اشراف حتماً باید آقایان تجدید نظر اساسی کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان