۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین فرماندار جدید قزوین معارفه شد
کد خبر: ۳۶۷۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

فرماندار جدید قزوین معارفه شد

از زحمات غلامحسن اسلامی صدر سرپرست سابق فرمانداری قزوین و عباس کاظمی سرپرست فعلی فرمانداری قزوین قدردانی و طیب ملکی‌پور به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.

فرماندار جدید قزوین معارفه شد
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مراسم تودیع و معارفه فرماندار قزوین صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات غلامحسن اسلامی صدر سرپرست سابق فرمانداری قزوین و عباس کاظمی سرپرست فعلی فرمانداری قزوین قدردانی و طیب ملکی‌پور به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم اظهار کرد: همه موفقیت ما آن زمانی کامل می‌شود که قرآنی باشیم و قرآنی زندگی کنیم و مقید به فرامین الهی باشیم و با تعالیم معرفتی و انسانی قرآن رشد و اعتلای خودمان را جستجو کنیم.


وی افزود: امیرالمونین در حدیثی فرمودند که مسئولیت‌ها میدان مسابقه انسان‌هاست، قرآن هم فرمود؛ زمانی که در میدان مسابقه قرار گرفتیم باید به دنبال بهترین‌ها باشیم.

امام جمعه قزوین گفت: امیرالمونین در احادیثی به استفاده از مشاوران برای انجام امور توصیه کرده‌اند که این مشاوران باید از علما، دوراندیشان و کسانی که خشیت دارند باشند که در این صورت راه رشد را در پیش خواهید داشت.

عابدینی تصریح کرد: کسی که ملاحظه خداوند را ندارد توجهی به حلال و حرام ندارد اما کسی که به خداوند توجه دارد در همه امور انسانی مستقیم و قرآنی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: حضرت فرمود با جوانان مشورت بگیرید که تیز و صریح و روشن هستند و خلاقیت نوآوری دارند و تکراری و فرسوده نیستند و البته امیرالمومنین فرمودند بعد از اینکه با جوانان مشورت کردی نتیجه را با پیران درمیان بگذارید تا هم از جوانی جوانان و هم تجربه پیران استفاده کرده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: توصیه دیگری که به فرماندار جدید داریم بحث اقامه نماز است؛ و مصداق اصلی اقامه نماز نیز تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی است که بسیاری می‌خواهند در آن تزلزل ایجاد کنند همانند ایجاد تردید و شک برای اینکه آیا در انتخابات شرکت کنند یا خیر.


وی افزود: رونق عبادت و بندگی دیگر وجه اقامه نماز است؛ ما کسانی را داریم که همه فعالیت‌هایشان از جمله کارهای سیاسی و اجتماعی آنها صرفاً برای دست‌یابی به دنیا است که این افراد به فرموده امیرالمومنین، اشرار هستند.

امام جمعه قزوین گفت: اقامه عدل با اراده و مشارکت مردم محقق می‌شود و قرآن فرمود که مردم باید خودشان برای اقامه عدل انگیزه داشته باشند و این نشان می‌دهد که مردم باید با فرهنگ قرآن و کتاب آشنا باشند و عطش عدالت داشته باشند.

ملکی‌پور در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر کارویژه خطیر انتخابات را در پیش داریم و وظیفه همه ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری بحث مشارکت، سلامت و رقابت و امنیت در انتخابات است.

فرماندار جدید قزوین گفت: وظیفه اصلی همه ما در انتخابات نیز تواصی به حق و همان مشارکت است.

وی ادامه داد: امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری، تحکیم روابط انسانی، توسعه سرمایه انسانی، برنامه‌ریزی و نظارت حتما سرلوحه کارم خواهد بود.

ملکی‌پور در پایان گفت: امیدوارم پاسخگوی اعتماد استاندار محترم باشم و از زحمات فرمانداران گذشته هم تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان