۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین درخشش تکواندوکاران قزوینی در جام فجر
کد خبر: ۳۶۷۲۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

درخشش تکواندوکاران قزوینی در جام فجر

چهار تکواندوکار قزوین در رقابت‌های تکواندو بین‌المللی جام فجر مقام‌آور شدند.

درخشش تکواندوکاران قزوینی در جام فجر
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، این دوره از مسابقات که دوشنبه گذشته با رقابت‌های بخش بانوان و حضور ۳۴۹ تکواندوکار از کشورهای مختلف در سالن خانه تکواندو آغاز شده بود، عصر پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه با قهرمانی تیم مردان ایران به پایان رسید.

تکواندوکاران کشورمان با کسب هفت مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی این رقابت را به نام خود ثبت کردند.

در مسابقات تکواندو جام بین‌المللی فجر، محمد امین کریمی بازیکن وزن ششم استان قزوین موفق شد با چهار پیروزی پیاپی مقابل رقبای ایرانی و آذربایجانی خود به مدال طلا دست پیدا کند.

در وزن هشتم این مسابقات محمد ابراهیم حسینی دیگر نماینده قزوینی موفق شد با شکست حریفان ایرانی و قبول باخت مقابل حریف پاکستانی به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کند.

در روز اول در بخش بانوان این مسابقات هم پرنیا سلمانی در وزن اول با شکست دادن رقبای ایرانی و قزاقستانی و واگذرای بازی مقابل رقیب ایرانی خود برنزی شد.

حدیث اماره و مبینا کاظمی هم پس از یک پیروزی مقابل رقبا، روبروی هم صف آرایی کردند که اماره توانست با پیروزی مقابل همشهری خود مدال برنز این مسابقات را دشت کند.

فاطمه صفرپور و پروین کشاورز به عنوان مربی و بنفشه نصرتی و داود مسافر به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها «حمزه عمر سعید» نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم پاکستان به عنوان برترین تکواندوکار و داوود بیدار از تیم تالی پارک فرمانیه (ایران) عنوان بهترین سرپرست این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. همچنین محمد حامد (اردن)، «اوساما محمود» (مصر)، علی اصغر اکرمی (ایران) و مهدی قاسمی (ایران) به عنوان برترین داوران این رقابت‌ها انتخاب شدند. جایزه تیم اخلاق سی و سومین دوره رقابت‌های جام فجر نیز به تیم ملی آذربایجان رسید.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان