۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین شمس‌آذر حریف تیم قعر جدولی نشد
کد خبر: ۳۶۷۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۶:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر:

شمس‌آذر حریف تیم قعر جدولی نشد

رقابت دو تیم شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شمس‌آذر حریف تیم قعر جدولی نشد
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، رقابت دو تیم شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، تیم شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان استقلال خوزستان بود که با وجود خلق موقعیت‌های مختلف نتوانست از سد این تیم عبور کند و دو تیم با کسب یک امتیاز موقعیت‌های خود را در جدول امتیازات تثبیت کرد.
 
این دیدار از ساعت ۱۴:۳٠ و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد، رقابتی که در بازی رفت با تساوی یک بر یک در اهواز خاتمه یافت.
 
تیم شمس‌آذر شگفتی‌ساز نیم فصل اول؛ در این رقابت با ترکیب هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، عیسی مرادی و علیرضا جعفرپور به عنوان سنگربان بازی کرد.
 
در مقابل نیز تیم استقلال خوزستان؛ حسین ساکی، احمدرضا جلالی، محمدکوهی، علی هلیچی، حسین احمدی، علیرضا کاظمی، عثمان اندوک، علیرضا خوشکفا، ساویز روبرتو، محمدحسین باصری و حسین پورحمیدی به عنوان سنگربان را در ترکیب تیم خود قرار داده بود.
 
این بازی به استقبال انگشت شمار شهروندان قزوینی و هواداران همراه بود که این عدم همراهی به دلیل بردوت هوا بر کیفیت بازی شاگردان دقیقی تاثیر گذاشته بود.
 
تیم شمس‌آذر قزوین با کسب 21 امتیاز در جایگاه نهم و تیم استقلال خوزستان نیز با 9 امتیاز همچنان در رده شانزدهم این رقابت‌ها قرار دارند.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان