۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین غول‌کُش‌ها به مصاف استقلال خوزستان می‌روند
کد خبر: ۳۶۷۱۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال:

غول‌کُش‌ها به مصاف استقلال خوزستان می‌روند

از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، عصر امروز شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

غول‌کُش‌ها به مصاف استقلال خوزستان می‌روند
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.
 
این دیدار از ساعت ۱۴:۳٠ و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود، رقابتی که در بازی رفت با تساوی یک بر یک در اهواز خاتمه یافت.
 
شگفتی‌ساز نیم فصل اول؛ تیم شمس‌آذر قزوین با ترکیبی از بازیکنان جوان و کمتر شناخته شده و انجام بازی روان و باکیفیت مورد تحسین اهالی فوتبال قرار گرفته و لقب غول‌کش را از آن خود کرده است.
 
نماینده شایسته فوتبال قزوین در لیگ در برابر تیم‌های بزرگ و با تجربه خیلی خوب نتیجه گرفت و تیم‌های مدعی چون تراکتور و سپاهان را شکست داده و تیم استقلال را متوقف کند.
 
غول‌کش‌های قزوینی با کسب ۲٠ امتیاز در جایگاه نهم رقابت‌ها قرار دارند.
 
در طرف دیگر تیم استقلال خوزستان با کسب ۸ امتیاز و ارائه بازی‌های نه چندان خوب در نیم فصل اول در رده آخر جدول رده‌بندی حضور دارد.
 
نکته جالب اینکه هر دو تیم شمس‌آذر و استقلال خوزستان فصل گذشته در لیگ آزادگان حضور داشته و به لیگ برتر فوتبال صعود کردند.
 
تیم شمس‌آذر که با بازی شگفت‌انگیز خود مقابل سپاهان صدر نشین جدول نیم فصل اول را به پایان رساند در تعطیلات نیم فصل با تغییراتی نظیر استعفای سعید دقیقی و برگشت دوباره آن و فروش چند تن مهره‌های حیاتی و بازیکنان تاثیرگذار خود به تیم‌های سپاهان و تراکتور همراه است که این تغییرات می‌تواند بر کیفیت بازی تاثیر بگذارد.
 
هرچند توانسته امیر شبانی مدافع فصل گذشته پیکان تهران را به مدت یک فصل و نیم و سجاد بازگیر هافبک تهاجمی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با قراردادی یک ساله به استخدام تیم درآورد.
 
از طرفی استقلال خوزستان که نیم فصل اول را با استعفای پورموسوی و بازگشت او و در نهایت قعرنشینی به پایان رساند، در نیم فصل دوم تلاش کرده با تقویت تیم و جذب بازیکنان خارجی و ایرانی و استخدام یک دستیار خارجی مدل جدیدی از توانایی خود را به نمایش بگذارد.
 
سعید دقیقی روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان برای نیم فصل دوم کیفیت خود را افزایش داده و چند بازیکن خوب را جذب کرده است و در تلاش است موقعیت خود را بهبود بخشد.
 
وی افزود: هرچند تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست دادیم که این جزو دنیای حرفه‌ای فوتبال است، اما در مقابل استقلال خوزستان و دیگر تیم‌ها با تمام قوا وارد میدان شده تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.
 
سرمربی تیم شمس آذر قزوین بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بازی‌های ابتدایی نیم فصل دوم را با پیروزی به پایان برسانیم، چرا که تمام بازیکنان ما با وجود جوانی و کم تجربگی با کیفیت هستند، هرچند نام و نشانی ندارند،اما با انگیزه زیادی به تیم ما آمده اند.
دقیقی در پایان گفت: لیگ برتر مانند لیگ یک، محل آزمون و خطا نیست و به این دلیل هادی معروفی از تیم جوانان اضافه شده و دروازه‌بان امیدهای سپاهان را جذب کرده‌ایم و دیگر به بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهم.
 
گفتنی است، تقابل نفس‌گیر تیم پورموسوی و دقیقی که از لیگ یک تیم‌هایشان را به لیگ برتر آوردند، می‌تواند همچون تقابل‌های قبلی دیدنی باشد.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان