۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین طایفه‌بندی «عروسان» و «دامادان» در جدال برای بودجه روابط‌عمومی!
کد خبر: ۳۶۷۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

در بودجه‌بندی شهرداری قزوین چه می‌گذرد؟

طایفه‌بندی «عروسان» و «دامادان» در جدال برای بودجه روابط‌عمومی!

برخی اعضای شورای شهر قزوین معتقد هستند بودجه روابط‌عمومی برای شهرداری و شورا باید مجزا از هم دیده شود تا به طور مستقل برای دیده شدن برنامه‌های خود مدیریت کنند.

طایفه‌بندی «عروسان» و «دامادان» در جدال برای بودجه روابط‌عمومی!
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، بودجه‌بندی شهرداری قزوین برای سال 1403 در روزهای اخیر آغاز شده و اعضای شورای شهر در صحن علنی در جلساتی به این موضوع می‌پردازند.

روز گذشته هزینه‌های جاری شهرداری و بررسی بودجه‌ آن در صحن علنی پرداخته شد.

یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه بودجه بخش اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی بود که مبلغ 2 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده بود.

ولی چگینی، عضور شورای شهر در این جلسه در اعتراض به اینکه این مبلغ پایین است گفت: ما انتظار داشتیم که از تک تک اعضای شورا فیلم و کلیپ تهیه شود اما تاکنون محقق نشده و بسیاری از بازدیدها و پیگیری‌هایی که می‌کنیم رسانه‌ای نشده است.

وی افزود: سه ماه است که فیلمبرداری‌ها در صحن شورا توسط یک تیم صورت می‌گیرد اما یک کلیپ هم هنوز برای ما ساخته نشده است.

ساخت کلیپ انتخاباتی برای اعضای شورا

چگینی اذعان کرد: انتظار داریم این فیلم‌ها را داشته باشیم که حداقل در زمان انتخابات بتوانیم از آن استفاده کنیم و به مردم نشان بدهیم که ما چه کارهایی انجام دادیم.

فاطمه اشدری دیگر عضو شورای شهر هم در مورد این بودجه گفت: بودجه روابط‌عمومی شورا و شهرداری باید به طور مجزا دیده شود تا مستقل برای آن برنامه‌ریزی کنیم؛ چون تجهیزات روابط‌عمومی شورا نیاز به به‌روز شدن دارد.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری و شورای شهر به طایفه «عروسان» و «دامادان» تقسیم شدند! وقتی به صفحه سایت شهرداری سر می‌زنیم بیشتر اطلاع‌رسانی شهرداری را می‌بینیم و نگاه کمرنگی به فعالیت‌های شورا شده است.

شورا و شهردای، عروسان و دامادان شده است

این عضو شورا ادامه داد: قرار ما بر این بود در همکاری که برای برنامه‌ها با سازمان‌های دیگر داریم آرم شهرداری و شورا کنار هم قرار بگیرد اما من در بسیاری از برنامه‌ها که حضور پیدا کردم، فقط از شهردار تشکر شده است! و آقای شهردار به آروزیش که می‌گفت «من رستم دستانم...» رسیده است.

اشدری این وضعیت را ناشی از تک‌روی در بالادست دانست و اذعان کرد: اگر این بودجه روابط‌عمومی برای سال 1403 اصلاح نشود من همه موارد را بدون چشم‌پوشی در مقابل رسانه‌ها صحبت خواهم کرد.

وی گفت: ما به هیچ عنوان نشست خبری با رسانه‌ها نداریم و این مسئله ضعفی است که باید برای روابط‌عمومی شورا دیده شود.

در این میان اما فصیحی رامندی عضو دیگر شورای شهر قزوین معتقد بود همین اعتبار 2 میلیاردی هم برای روابط‌عمومی شورا و شهرداری کفایت می‌کند و چه بسا زیاد هم باشد چون در سال جاری و سال قبل کمتر از این مبلغ هزینه شده است.

در نهایت مقرر شد از 100 درصد بودجه اطلاع‌رسانی و روابط‌عموی نیز 60 درصد برای روابط‌عمومی شهرداری و 40 درصد هم برای روابط‌عمومی شورا در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان