۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پیش‌بینی بودجه ۵۰ میلیاردی برای ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار بیدستان عنوان کرد:

پیش‌بینی بودجه ۵۰ میلیاردی برای ۱۴۰۳

شهردار بیدستان گفت: ۳۵ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی کرده بودیم که بیش از این مقدار محقق شد و حدود ۵۵ میلیارد تومان هم برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد دادیم.

پیش‌بینی بودجه ۵۰ میلیاردی برای ۱۴۰۳
سعید پروندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: آماده‌سازی معابر مسکن ملی در بیدستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان که 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال اتمام است.

وی افزود: روکش آسفالت در حدود 20 هزار متر مربع از ابتدای سال تاکنون در شهر بیدستان انجام شده است.

شهردار بیدستان ادامه داد: پروژه کتابخانه بیدستان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است که هزار و 250 متر زیربنا دارد.

این مسئول عنوان کرد: نزدیک به 3 میلیارد تومان برای تجهیز این کتابخانه نیاز است که از سوی اداره‌کل امور کتابخانه‌ها باید صورت گیرد که البته ما هم با بخش خصوصی رایزنی می‌کنیم تا این هزینه‌ها را تامین کنیم.

پروندی اضافه کرد: احداث بازارچه شهر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان را در سال 1403 در دستور کار داریم و پیگیر هستیم تا راه ایمن را از اتوبان برای دسترسی به شهر ایجاد کنیم که دستور آن را باید از استان بدهند تا بتوانیم انجام دهند.

وی درباره بودجه شهرداری گفت: بیشتر بودجه شهرداری‌ها به بحث ارزش افزوده وابسته است، ما درآمدهایی هم داریم که به دنبال ایجاد درآمد پایدار هستیم و هدف از راه‌اندازی بازارچه هم ایجاد درآمدهای پایدار است.
 
این مسئول یادآور شد: 35 میلیارد تومان بودجه برای سال 1402 پیش‌بینی کرده بودیم که بیش از این مقدار محقق شد و حدود 55 میلیارد تومان هم برای سال 1403 پیشنهاد دادیم.
 
وی عنوان کرد: در دهه مبارک فجر بحث آذین‌بندی شهر، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسمات در شهر و مراسم باشکوه 22 بهمن را انجام دادیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان